וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

100 מיליון דולר בכבישים: ראלי הולי-לנד הוזנק בישראל

20.3.2018 / 16:02

הבוקר זינק ראלי HOLY LAND לשנת 2018 לדרך בת 1,600 קילומטרים שתקיף את מדינת ישראל בשיירה ססגונית של 77 מכוניות קלאסיות בהן כמה נדירות ויחידות במינן. המסע בחסות סמל"ת, יבואנית אלפא רומאיו לישראל שלה נציגות מפוארת במסע

ראלי HOLY LAND 2018. קינן כהן, ניר בן טובים
האלפות מזנקות ראשונות/ניר בן טובים, קינן כהן

החניון התת קרקעי של מלון הילטון בתל אביב נראה כמו החלום הרטוב של חובב הרכב, שורות שורות של עשרות כלי רכב שביום יום כל אחד מהם היה מביא לנקע חמור בחוליות הצוואר, אבל כאן כאשר מרצדס 300SL עם דלתות השחף נושקת ליגואר XK120, שלידה צמד OSCA נדירות, כמה וכמה אסטון מרטין חולפות לפניך, פתאום פורשה 356 או סתם בנטלי ויגואר E טייפ פתאום לא נראות כמו משהו ששווה להתעכב לידו. אני לא יודע אם זה רק אני או הריכוז הגבוה של גזי CO2 באוויר החניון ששבשו את דעתי. אבל ככה זה שכמה מהאגדות עליהן נבנה עולם הרכב חולפות מרחק נגיעה ממני.

ראלי HOLY LAND 2018. קינן כהן, ניר בן טובים
אוצרות מתחת לאדמה/ניר בן טובים, קינן כהן

המלון היה למעשה נקודת הזינוק לראלי HOLY LAND, חזונם של שני ישראלים המעדיפים לשמור על פרופיל נמוך וחלמו להביא לנופי ישראל כמה ממכוניות הספורט הגדולות של כל הזמנים, ממש כמו מסעות דומים ברחבי העולם. השנה החזון הזה שהפך כבר למציאות בשנים האחרונות זוכה לא רק להיענות גבוהה מאוד של 77 אספנים אמידים מאוד (השווי הכולל של המכוניות מוערך בכ-100 מיליון דולר) שמגיעים מגרמניה, שוויץ, ארצות הברית, נורווגיה, אקוודור ועוד. כל אלו גם מרימים תרומה נאה לקידום פרויקטים חברתיים במהלך המסע הארוך שיאתגר את המכוניות והנהגים שלהם על פני 1,600 ק"מ. בין המקומות בהם תעבור השיירה ניתן למצוא את מצפה רמון, אילת, ים המלח, ירושלים, הכנרת ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ראלי HOLY LAND 2018. קינן כהן, ניר בן טובים
המכוניות, הנהגים והנווטים יתמודדו עם 1,600 ק"מ של כבישי ישראל/ניר בן טובים, קינן כהן

עוד השנה, זוכה הראלי גם לחסות של סמל"ת יבואנית אלפא רומיאו לישראל ובאופן מתבקש, הנציגות של מכוניות היצרנית האיטלקית בעלת המורשת המפוארת מכובדת מאוד. היא כוללת את הרכב הוותיק ביותר בשיירה - אלפא GS TOURING משנת 1933 ששוויה מוערך ב-2.4 מיליון דולר והיא האלפא העתיקה בעולם שעדיין נוסעת, אלפא SS קבריולה משנת 1939, GTC קבריולה הנהוגה בידי השף חיים כהן, ג'ולייטה ספיידר 1956, ג'וליה 1967 ועוד. חלק מהמכוניות הגיעו הישר ממוזיאון הרכב של אלפא רומיאו עצמה.

רק חמישה ישראלים משתתפים השנה בראלי, שיציב אתגר לא רק למכוניות, אלא גם לנהגים והנווטים שאת מלאכת הניווט יבצעו באופן הקלאסי של שימוש במפות וספרי דרך. וואלה!רכב תצטרף למסע ואת הדיווח שלנו מימי הנהיגה בקלאסיקות האלו תוכלו למצוא ממש כאן בהמשך המסע בן השבוע שיסתיים ב-25.3 בקיסריה.

ראלי HOLY LAND 2018. קינן כהן, ניר בן טובים
העין לא שובעת מהיופי המהמם הזה, האוזן מהמוזיקה שלהן/ניר בן טובים, קינן כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully