וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם פיצוי וגם כיסוי: היתרון הגדול של מכונית 0 קילומטרים

25.3.2018 / 8:21

בעבר, אחת הסיבות להימנע מקניית מכונית 0 ק"מ הייתה נעוצה בקושי לקבל השבה לקדמות במקרה של טוטאל לוס. ל-Carbay יש פתרון ייחודי אשר יבטיח כיסוי ביטוחי מלא

מכונית נוסעת על כביש. ShutterStock
אחוז ניכר מן השוק פונה לביצוע עסקאות "יד ראשונה אפס קילומטרים"/ShutterStock

ענף הרכב הישראלי עובר בימים אלה שורה ארוכה של שינויים. בעבר, לקוחות שרכשו מכונית חדשה עשו זאת ישירות מיבואן הרכב הוותיק, שהיה סוג של מונופול על שיווקן של מכוניות מתוצרת מותג מסוים. כיום, האפשרויות העומדות בפני הלקוחות מגוונות במיוחד, לא רק מבחינת המקורות שאליהם יכולים הלקוחות לפנות כדי לרכוש את מכוניתם החדשה, אלא גם מבחינת האופנים שבהם הם יכולים לממן את העסקה - וחשוב מכך, לבטח את המכונית.

כידוע, מחירה של מכונית חדשה הוא עשרות ולעתים אפילו מאות אלפי שקלים ולכן יש לבטח אותה. אלא שבמקרה של מכוניות "יד ראשונה אפס קילומטרים" עלולים להתעורר קשיים, הנובעים בין היתר מחוסר יכולת של חברות הביטוח להתמודד עם המצב החדש, שבו אחוז ניכר מן השוק פונה לביצוע עסקאות "יד ראשונה אפס קילומטרים". אחרי הכול, בעסקאות "יד ראשונה אפס קילומטרים", הלקוח אכן רוכש מכונית חדשה לחלוטין עם אפס קילומטרים על השעון, שאינה שונה בפועל ממכונית שאותו לקוח יכול לרכוש ישירות מיבואן הרכב, אך במקרה של מכונית "יד ראשונה אפס קילומטרים" הלקוח רוכש את המכונית במחיר מוזל באופן ניכר, מה שדורש התייחסות ספציפית של חברת הביטוח, שלא תמיד יודעת כיצד להתמודד עם המצב.

מגרש מכוניות למכירה. ShutterStock
הלקוח מקבל מ-Carbay מכונית חדשה מדגם זהה או מקביל, ללא כל תוספת תשלום/ShutterStock

לשם כך, Carbay, בשיתוף חברות הביטוח המובילות, יצרה פתרון ביטוחי, חדשני ופרקטי למצב החדש שנוצר במשק. זאת במטרה לאפשר ללקוחות Carbay לבטח את מכוניתם בערך ריאלי וגם ליהנות משורה של הטבות המתלוות לעסקה. היתרון הגדול מורגש בעיקר במצבים בהם אנו זקוקים לחברת הביטוח באופן המיידי ביותר: במקרי חירום. כך, בעוד שלקוחות "רגילים" שרכשו מכונית "יד ראשונה אפס קילומטרים" ועברו תאונה עם מכוניתם צריכים להתווכח עם חברת הביטוח ולנסות להוכיח מהו שווי המכונית, לקוחות Carbay מקבלים כיסוי מרגיע: כאשר מדובר במכונית שגילה הוא עד שנה, שניזוקה באופן קשה שדורש את הורדתה מהכביש, או חלילה המכונית נגנבה, אזי הלקוח מקבל מ-Carbay מכונית חדשה מדגם זהה או מקביל, ללא כל תוספת תשלום. ללא ויכוחים מול חברת ביטוח, ללא כאבי ראש וכמובן ללא עוגמת נפש.

מעבר לכך, במקרה בו גיל הרכב הוא מעל שנה, גם אין מה לדאוג: Carbay עדיין תוודא שהלקוח לא יישאר בחוסר אונים ותספק לו רכב דומה או זהה ממלאי רכבי החברה, כאשר גם במקרה זה הלקוח לא יצטרך להתמודד עם עוגמת הנפש שנגרמת באופן טבעי במצב לא נעים כזה. הרווח הוא כפול: Carbay ממשיכה לשמור את הלקוח, ממשיכה לשרת אותו ולוודא שימשיך לנסוע במכונית חדישה בהקדם, למרות עוגמת הנפש שנגרמה. ואילו הלקוח לא חווה את מסכת הייסורים שמתלווה למאבקים מול חברות הביטוח במקרה של תאונה או גניבה. בפועל מדובר במצב "ווין ווין" משתלם לשני הצדדים.

לקבלת מידע ולמבצעים באתר CarBay הקליקו כאן

לקבלת הצעת הביטוח הכי משתלמת הקליקו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף Carbay
  • עוד באותו נושא:
  • ביטוח רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully