וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האופניים החשמליים היחידים שישחררו אתכם לחופשי בראש שקט

8.4.2018 / 8:45

הטרנד הדו-גלגלי הלוהט בישראל מציע אינספור דגמים, חברות וחנויות, ובימים שבהם מטענים נשרפים בזמן טעינה, ויבואנים חובבנים מציעים אופניים מאיכות נמוכה, החלטנו לעשות לכם סדר כדי שתבחרו נכון ותבחרו אופניים חשמליים איכותיים

צילום מסך

רחובות הערים הישראליות נכבשו על ידי האופניים החשמליים, והשוק גדל מיום ליום - יותר דגמים, יותר חנויות ויותר יבואנים. התוצאה: מה שהחל כטרנד משמח, שפותר לא מעט קשיי תנועה וניידות עבור רבים, הפך במהירות לשוק עמוס, פרוץ ואפילו מסוכן, שהופך כל קנייה להימור - בטיחותי וכלכלי.

שי מוצרי איכות, מהחברות הראשונות שייבאו לישראל את האופניים כבר בשנת 2010, חרטה את עקרון האיכות על דגלה, וסייעה רבות גם למיסוד תקנים וחוקים בנושא. זאת מתוך תפיסת עולם, שגורסת כי רכיבה נכונה ובטוחה משפרת את חיי כולנו. ניסיונה בתחום הוביל אותה גם לייעץ לחברות שונות בחו"ל, ולתרום גם שם מהידע שהיא צברה.

החברה בחרה להוביל את התחום עם SHIKKO, האופניים החשמליים המובילים שהפכו למותג הבית שלה. החברה מפעילה קווי ייצור עצמאיים בסין ושולטת בתהליך מהרגע שבו המכונות מופעלות, ועד השנייה שבה אתם נכנסים לאחת מעשרות החנויות ברחבי הארץ, ורוכבים ממנה עם אופניים חשמליים. התוצאה: שלדות איכותיות במיוחד, סוללות חכמות עם תאי סמסונג והתאמה מלאה של מוצר מבוקש לשוק הישראלי התובעני.

אופניים חשמליים של שיקו. צילום מסך
הדרך המהירה והנוחה להתנייד בעיר. אופניים חשמליים בתל אביב/צילום מסך

אחד הדגמים המובילים של SHIKKO הוא סמוראי מגנזיום, שרק משמו ניתן לקבל מושג על חווית הרכיבה. האופניים מציעים אבזור מפנק, מנוע עוצמתי במיוחד (תוצרת BAFAN) ואפילו התאמה מעולה לרוכבים גבוהים מעל 1.80 מטר, נושא נדיר בשוק הישראלי. הסמוראי לא מזניח את נושא העיצוב (עניין כאוב לכל מי שחיפש לקנות אופניים בארץ בשנים האחרונות), ושוטף את הרחוב בסטייל ובאופנתיות (לדוגמה: גלגלי מגנזיום בצבעי שחור, זהב ואדום). הבונוס: תג מחיר מצוין לדגם מתקדם ואיכותי, שלא מתפשר על שום סעיף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אופניים חשמליים שיקו סמוראי מגנזיום. מערכת וואלה! NEWS
אופניים חשמליים שיקו סמוראי מגנזיום/מערכת וואלה! NEWS

התחרות העיקרית לסמוראי מגיעה מדגם טייגר מגנזיום, שלוקח רבות מהתכונות המשותפות, ומשדרג אותן עוד שלב למעלה. שני הדגמים נהנים מכוח מנוע עוצמתי (V48), אך נסיעה בטייגר היא כנראה הדבר הכי קרוב שיש לחווית נהיגה ברכב: בולמי הזעזועים במזלג הקדמי ובשלדה שמתחת לאוכף מאפשרות שיכוך מלא, גלגלי המגנזיום צובעים את הכביש, הצג הדיגיטלי המשוכלל (והעמיד לגשם) מראה נתוני רכיבה בזמן אמת, והבלם ההידראולי מאפשר עצירה מיידית בלחיצה קלה. תג המחיר של הטייגר מעט יותר גבוה מזה של הסמוראי, אך מספק תמורה נהדרת.

אופניים חשמליים שיקו טייגר מגנזיום. מערכת וואלה! NEWS
אופניים חשמליים שיקו טייגר מגנזיום/מערכת וואלה! NEWS

לסיכום, ניתן לומר בקלות ששני הדגמים מסתכלים על השוק מגבוה. בימים שבהם מטענים וסוללות נשרפים בזמן טעינה, ויבואנים חובבנים מציעים אופניים מאיכות נמוכה במחיר שקורץ רק ללקוחות ללא ידע, כדאי לחשוב לרגע על איזה מוצר אנחנו מוכנים לשלם, ובאיזה שלב נתחרט על הקנייה.

גם הסמוראי וגם הטייגר מציעים מערכת איתותים בפנס האחורי, מערכת הידראולית של בלמים ומנוע בתמסורת משופרת, שתשפיע על הרכיבה שלכם בעיקר בעליות או עם משקל עודף, ותוריד משמעותית את שחיקת הגיר לאורך זמן. המלצה שלנו: בשוק כל כך רווי ותחרותי, כדאי לפעמים לעצור, לקרוא ולקבל המלצות - כי כמו שכולם יודעים, הזול הוא לפעמים יקר מאוד.

חנות אופניים שיקו. צילום מסך
חנות האופניים SHIKKO/צילום מסך
וואלה! NEWS בשיתוף שי מוצרי איכות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully