וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזק חדשות: ג'יפ מפלצת - גרנד צ'ירוקי HEMI אובר-לנד בישראל

25.3.2018 / 11:46

ג'יפ גרנד צ'ירוקי המי אובר-לנד בישראל; פנס וחליפת בטיחות לרוכבים; עוד יצרן נסוג מתערוכת דטרויט וחידושים במערך שירות המשומשות של UMI

ג'יפ גרנד צ'ירוקי המי אובר-לנד. יצרן, אתר יצרן
ג'יפ גרנד צ'ירוקי HEMI אובר-לנד בארץ/אתר יצרן, יצרן

זו עדיין לא גרסת הטרק-הוק המופרעת (707 כ"ס), אבל סדרת הגרנד צ'ירוקי הבכירה של מותג ג'יפ בישראל מתחדשת במהדורה ספורטיבית חדשה - HEMI אובר-לנד, כך פרסמה היום (ראשון) היבואנית לישראל סמל"ת.

הצ'יף נושא בחרטום מנוע 5.7 ל' שמונה צילינדרים HEMI בעל תפוקה מרבית של 352 כוחות סוס ו-53 קג"מ הזמינים מטווח של 4,000 סל"ד. בחיבור להנעה כפולה ותיבת הילוכים אוטומטית 8 מהירויות, מאיץ הגרנד צ'ירוקי המי ל-100 קמ"ש ב-7.3 שניות ועד 250 קמ"ש מבוקרים אלקטרונית. כל הביצועים גובים כאמור לא מעט דלק, שכן הממוצע שלו עומד על סביבות 6.5 ק"מ לליטר.

הוא שומר כמובן על כל יכולות השטח המסורתיות שלו, כאשר לכך גם מתלווה מפרט האבזור הגבוה ביותר בהיצע; זה כולל חישוקי 20 אינטש, ריפודי עור במושבים, מערכת של הרמן-קרדון עם 19 רמקולים, גימורים יוקרתיים לחלל הפנים ועוד.

המחיר לגרנד צ'ירוקי המי אובר-לנד עומד על 579 אלף שקלים.

תאורת התרעה לאופנועים. יצרן, אתר יצרן
מערכת התרעה ויזואלית לקסדת רוכבי אופנועים/אתר יצרן, יצרן

רוכב אופנוע, רואים אותך יותר טוב (ראובן סביו)

אדקיז טכנולוגיות בע"מ, יבואנית ציוד הבטיחות לרוכבים, בניהם אפודי ומעילי כריות האוויר לרוכבים של HELITE הצרפתית, משיקה שני מוצרי בטיחות חדשים לרוכבי אופנועים. הראשון הוא פנס בלימה המופעל עצמאית על ידי חיישן תאוצה ובעל יכולת שידור לאנשי קשר נבחרים של אות מצוקה במקרה תאונה כולל מיקום הרוכב. המוצר השני הוא אפוד כרית אוויר שזהה באופן פעולתו לדגם המבוגרים, אך בזכות מידותיו והמבנה המיוחד, מיועד ספציפית לילדים.

פנס הבלימה Cosmo Connected מתחבר לחלקה האחורי של הקסדה, על ידי מגנט ובזכות כך מאפשר הרכבה ופרוק מהירים ונוחים במיוחד. הפנס מופעל על ידי חיישני תאוצה עצמאיים ולא תלוי בהפעלת הבלמים של האופנוע, כמו בכל שאר מערכות תאורת הבלימה ולכן נכנס לפעולה גם במצבים של בלימה אגרסיבית עם המנוע. בנוסף לכך הוא לא תלוי במערכת החשמל של האופנוע וממוקם גבוה ובולט הרבה יותר מאשר אורות הבלימה הרגילים הנמצאים בתוך הפנס האחורי. כתוצאה מכך הוא מגדיל בהרבה את הסיכוי ששאר משתמשי הדרך יבחינו בו, גם במצבים של תנאי מזג אוויר קשים . ה-Cosmo Connected מציע גם מצבי תאורה נוספים כמו תאורה קבועה עם התעצמות האור בבלימה וכן הבהוב כתאורת חירום.

תכונה חשובה נוספת של מכשיר ה-Cosmo Connected היא יכולת החיבור אל הטלפון החכם באמצעות בלו-טות', שמאפשר באמצעות אפליקציה ייעודית העברת דיווח במקרה של תאונה, או נפילה לרשימת אנשי קשר נבחרים ובעתיד גם למוקד חירום ייעודי, כולל מיקום לפי GPS.

משקלו של מכשיר ה-Cosmo Connected עומד על 150 גרם בלבד והוא מעוצב בצורה אווירודינמית שאינה גורמת למערבולות או לרעשי רוח. לאחר טעינה מלאה, הסוללה מציעה טווח פעולה של כ-8 שעות במצב הארה קבועה, או הבהוב אזהרה. הפנס מגיע בשלושה גוונים - לבן ושחור מבריקים ושחור מט ומחירו יחל ב-569 שקל.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

עוד יצרן נפקד מתערוכת דטרויט

ב.מ.וו X3 החדש במבחן 2018. יואל שוורץ, יצרן, אתר יצרן
ב.מ.וו X3/אתר יצרן, יואל שוורץ, יצרן

הנסיגה הגרמנית? אחרי שמרצדס פרסמה כי תדלג על תערוכת הרכב בדטרויט בינואר 2019, גם ב.מ.וו הודיעה כי אין לה כוונה להופיע בתערוכה הצפון אמריקנית. זוהי ראיה נוספת לכרסומן של חשיפות ממוקדות בתערוכות הרכב הבינלאומיות בשל שיקולים אסטרטגיים של היצרנים שמבקשים למקסם את חשיפות המוצרים ולהציע למבקרים להנות מחוויה היקפית.

ב-ב.מ.וו אומרים שיציגו את המכונית הראשונה שלהם לקראת 2019 דווקא בתערוכת האלקטרוניקה בלאס וגאס, ה-CES, לכאורה לקראת בכורת איזשהו רכב חשמלי בעל חשיבות כלכלית גדולה. ב.מ.וו נכנסת במלוא המרץ לעידן ההיבריד-חשמלי ולדבריהם, במות התצוגה ב-CES תאפשרנה למבקרים גם להתנסות בנהיגה מעשית.

תערוכת הרכב הקרובה ביותר בארה"ב תתקיים השבוע בניו-יורק. גם שם הנוכחות דלה, אבל צפויות כמה חשיפות חשובות מיצרנים כמו טויוטה, סובארו, ניסאן ועוד.

UMI מהדקים את שירות הטרייד-אין

דגמי שברולט 2016 בישראל. ניר בן-טובים, ניר בן טובים
שברולט ספארק/ניר בן טובים, ניר בן-טובים

UMI, יבואנית דגמי שברולט לישראל, הודיעה כי פתחה שמונה סניפים נוספים בישראל במסגרת שירות שברולטCERTIFIED, המבטיחה לרוכשים מסגרת אחריות מורחבת וקצת יותר שקט נפשי ברכישת מכונית משומשת מקבוצת המותגים המשווקים על ידם, שגילה עד 5 שנים.

מערכת השירות כוללת 222 בדיקות שונות ותהליכי השבחה שמבצעים UMI במכוניות המשומשות שמגיעות אליהן. בין היתר מקבלים הרוכשים דוח שקיפות מלא כולל בדיקה ממכון חיצוני בלתי תלוי והסטוריית טיפולים, בדיקת מערכות בטיחות, מערכות אלקטרוניות ועוד.

הסניפים החדשים: בית UMI ראשון לציון, בית שברולט בת"א, פתח תקווה, 2 סניפים בחיפה, נתניה, מודיעין ובאר שבע. עבור שירות זה. אבישי לוי, משנה למנכ"ל UMI ציין: "בהמשך למתחם השירות המרכזי החדש שחנכה הקבוצה לפני כחודש ומציג סטנדרט בלתי מתפשר של שירות וטיפול ברכבי לקוחותינו, חידשנו והרחבנו את שירות שברולט CERTIFIED מבעלות קודמת. הרוכשים ייהנו ממעטפת שירות מלאה".

  • עוד באותו נושא:
  • ג'יפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully