וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האריה חוזר ובגדול: המכונית שמובילה את מהפכת רכבי הפנאי-שטח

10.4.2018 / 7:40

המגמה בעולם הרכב היא מעבר למכוניות משפחתיות, שמספקות חוויית נהיגה נוחה במכונית מאובזרת ולא נבהלות כשהן יורדות מהכביש לשטח. אירחנו באולפן וואלה! NEWS את מנכ"ל קבוצת לובינסקי דני שביט, שהסביר על המגמות בתחום וסימן את המכונית המעוטרת והמובילה בו

צילום מסך

בשנים האחרונות המילה SUV הפכה לחלק בלתי נפרד מז'רגון עולם הרכב. אלה ראשי תיבות של Sport utility vehicle, הנקרא בישראל כביש-שטח או רכב פנאי-שטח. ועולם רכבי הפנאי-שטח המשפחתיים; עובר בשנים האחרונות מהפכה של ממש. עוד ועוד משפחות עוברות למכוניות גדולות ומעוצבות יותר.

"המהפכה מדברת על רכבים גבוהים יותר הנותנים זווית ראייה רחבה יותר לכביש, ואלה גם רכבים מעוצבים יותר", אומר דני שביט, מנכ"ל קבוצת לובינסקי, שהסביר באולפן וואלה! NEWS על המגמות בתחום. כלי הרכב הראשונים מסוג SUV היו בעלי הנעה של 4X4 ויועדו בעיקר לנסיעת שטח, ואילו כיום שוק הרכב מגוון יותר ו"מתחשב" יוצר בצרכי הלקוחות, ומספק חוויית נהיגה חדשה וטובה יותר בזכות הנעה של 2X4, קדמית או אחורית, שמאפשרת למשפחות ליהנות מטיול שטח וכרכב פרטי מרווח ונוח ביום-יום.

רכב פנאי-שטח פיג'ו 3008. צילום מסך
מנוע חזק, עיצוב מרשים ובטיחות ברמה גבוהה. פיג'ו 3008/צילום מסך

המכונית שמובילה את מהפכה ה-SUV ומגביהה את רף האיכות היא פיג'ו מדגם 3008. מכונית זו נחשפה ב-2016 וכבר בתחילת 2017 זכתה בתואר "רכב השנה באירופה". מאז, ה-3008 קטפה פרסים רבים. "פיג'ו זוכה לפרסים בשני תחומים - תחום אחד, שבעבר לא היה נקודת החוזק של פיג'ו והוא המנוע, שהוא כבר שלוש שנים רצופות 'מנוע השנה', והתחום השני הוא תחום העיצוב", אומר שביט, "אני אגדיר זאת בצורה פשוטה - האריה חוזר ובגדול".

הבשורה הגדולה של פיג'ו בקטגורית ה-SUV הוא בחדשנות. הן בעיצוב והן באביזרי הרכב. "במעטפת הפנימית פיג'ו אבזרה את המכונית ברמה גבוהה מאוד - מנוחות הנהג ועד לחוויית הנהיגה", אומר שביט, "מעבר לזה, רמת הבטיחות של הרכב היא גבוהה מאוד. יש מערכות בטיחות פסיביות ואקטיביות שיוצרות מערכת הגנה מושלמת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
וואלה! NEWS בשיתוף קבוצת לובינסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully