וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזק חדשות: נבחרת שברולט עוברת מתיחת פנים רוחבית

8.4.2018 / 11:31

שברולט מציגה רענון ל-3 דגמי ליבה של המותג; סיטרואן C1 מקבלת עדכונים טכנולוגיים; סובארו מפוגגת דיווחים שגויים על המשך דרכה של ה-WRX

שברולט מתיחת פנים 2019. יצרן, אתר יצרן
שברולט קרוז המחודשת/אתר יצרן, יצרן

שברולט חשפה מתיחת פנים רוחבית ל-3 דגמים חשובים של המותג האמריקני, קרוז, מאליבו ו-ספארק, עם דגשים על הופעה, בטיחות, עיצוב ורמות התאמה אישית באבזור שיהיו זמינים בהמשך השנה בארה"ב. על פי מידע שמסרה היבואנית UMI לוואלה! רכב, צפי ההגעה לארץ הוא תחילת 2019.

כל הדגמים הולבשו עם פרונט אחיד בהתאם לנוסח הקרוסאובר טראוורס, אבל כל רכב קיבל במקביל תוספת מובחנת בפנים או במערכות הטכנולוגיות. הקרוז, המשפחתית העממית זוכה לגוונים נוספים בתא הנוסעים, מסך המולטימדיה בגודל 7 אינטש עודכן, הנגישות שופרה וכן כוילו מחדש מערכת ההנעה מרחוק ובקרת האקלים. גם דגם ההצ'בק 5 דלתות עבר שינויים (מעל 20% מסך המכירות של הסדרה), אולם אלו מוגבלים.

בספארק, אולי בגין הפרופורציות הקטנות בולט עוד יותר השינוי במראה החיצוני, אבל האופציה החשובה ביותר שהתווספה בדגם זה היא מערכת הבלימה האוטונומית (במהירות נמוכה) שתהיה סטנדרטית בכל הלייין. בנוסף לכך, בוצעו שינויים קלים בעיצוב הפנים, הדיפונים והמושבים.

המאליבו קיבלה את היקף השיפורים הרחב ביותר, באופן יחסי לשתי האחרות. לראשונה בסדרה המעודכנת תהיה גם גרסת RS ספורטיבית למחצה עם תמה "מושחרת" בצמיגים, בחיפויים החיצוניים ובמערכת הפליטה (שתי יציאות). בפנים, מושבי ספורט שחורים, גלגל הגה ספורטיבי, מערכת מדיה ראשית דור שלוש עם צג 8 אינטש ועוד. בצד הדינמי, מנוע ה-1.5 ל' טורבו שודך אל תיבת הילוכים רציפה.

"אנחנו מחוייבים להציע ללקוחות שלנו ליינאפ מלא של דגמים מחודשים עם טכנולוגיות מתקדמות ו-מנועים יעילים. ההשקעה בקרוז, ספארק ו-מאליבו יסייעו לנו להתבסס טוב יותר בסגמנטים הרלוונטים של כל אחד מהם", כך סגן נשיא שברולט ארה"ב, בריאן סוויני.

שברולט מתיחת פנים 2019. יצרן, אתר יצרן
שברולט ספארק/אתר יצרן, יצרן
שברולט מתיחת פנים 2019. יצרן, אתר יצרן
שברולט מאליבו/אתר יצרן, יצרן

סובארו WRX שומרת על תכונותיה

סובארו דחו פרסומים שונים, לפיהם הדור הבא של ה-WRX נוטש את התיבה הידנית. הדברים נכונים לפחות לגבי הדור הבא ב-2020, אבל עושה רושם שבשנים שלאחר מכן האופציה היחידה תהיה WRX אוטומטית. בדומה אגב לפורסטר, שגם הוא לא מוצע יותר עם תיבה ידנית.

סובארו WRX. אתר יצרן
סובארו WRX/אתר יצרן

העתיד של ה-WRX כאמור מובטח, וכן של ה-STI. שניהם יתגמלו את הנהג בעוד שנתיים עם בחישה קלאסית בין ששה הילוכים ומנוע 2.4 ל' טורבו המפיק 330 כוחות סוס המבוסס בחלקו על המכלולים המנועיים של סובארו אסנט, רכב ה-7 מושבים של המותג היפני. בסובארו רומזים גם על WRX היברידית.

הפלטפורמה הגלובאלית של סובארו (המשרתת את פורסטר ואמפרזה) תישא מרכב חיצוני בהשראת רכבי הקונספט 'ויזיו', אולם בהתחשב במסורת של סובארו להכשיר כלי רכב סדרתיים בעלי מראה מאופק בהשוואה לרכבי הראווה, אין לצפות למחזות פורצי דרך.

המכונית הזולה בישראל עוברת רענון

סיטרואן C1. יצרן, אתר יצרן
סיטרואן C1 המחודשת/אתר יצרן, יצרן

מעשית, טויוטה אייגו הכינה כבר את הקרקע למתיחת הפנים של שתי אחיותיה הצרפתיות, פיג'ו 108 וסיטרואן C1, החולקות איתה פלטפורמה, מנועים ועוד מכלולים תחת אותה קורת גג באירופה. האחרונה זוכה כבר כעת למקצה עדכונים קטן שרובו מרוכז במערכות הבטיחות שלה, במטרה להתמודד טוב יותר עם החזית המיניאטורית של קונצרן VW (סקודה סיטיגו, פולקסווגן אפ! ו-סיאט מיי) וכן מול קיה פיקנטו ויונדאי i10.

יש בה צרור חידושים בקומבינציות הצבעים (מעל 32 בסך הכול), אבל בפנים ומתחת למעטה הוכנסו כמה שינויים יותר מעניינים; ראשית, מנוע ה-1.0 ל' מקבל דחיפה קלה מ-68 כוחות סוס ל-72 כוחות סוס עם תיבה ידנית או תיבה רובוטית חד מצמדית (כרגיל). בתא הנוסעים, מערכת המדיה שופרה עם נגישות טובה יותר לאפל ו-אנדרויד בצג ה-7 אינטש וחדי עין יבחינו גם בכמה חיזוקים קלים באיכות הפנים.

הבשורה הגדולה היא המצאותן של שתי מערכות בטיחות חכמות: בקרת בלימה אוטונומית במהירות עירונית, יחד עם תוספות מקבילות כמו זיהוי תמרורים ומצלמת ראיה לאחור מקורית.

טרם ידוע מתי תגיע לישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • שברולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully