וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוסאובר משפחתי בזול: החל שיווק MG-ZS בישראל

15.4.2018 / 11:11

תחת מותג MG מציגה סאיק, ענקית הרכב הסינית את ה-ZS. קרוסאובר קומפקטי שינסה לאתגר את המתחרים בעזרת אבזור ומחיר אטרקטיבי של החל מ-100 אלף שקלים

ניר בן טובים

(בסרטון: דגם הסדאן של MG)

חברת דוד לובינסקי, יבואנית MG לישראל מודיעה הבוקר (ראשון) על תחילת שיווק ה-ZS, קרוסאובר ראשון לחברת MG ולמעשה של חברת האם הסינית סאיק. ישראל היא גם המדינה הראשונה מחוץ לסין שבה משווק הדגם בדרך לכניסה לשווקי מערב אירופה.

רגע לפני שנדבר על הדגם עצמו, כמה מילים על אסטרטגיית השיווק והמכירה של הרכב. את ראשי התיבות Morris garage שייצגו האותיות MG בשם החברה, מחליפות היום המילים mobile generation תחת הסלוגן הזה משיקה היבואנית קונספט רכישה חדש שמבוסס כולו על תהליך דרך הטלפון הנייד. כולל הזמנת נסיעת מבחן ל-24 שעות של התנסות בתיאום עצמי דרך האפליקציה. למעשה, פעילות המותג כולו תהיה בעולם הדיגיטלי בלבד, ללא אולמות תצוגה, למעט אחד במרכז הלוגיסטי בשורק.

גם את המשך הליך הרכישה מבצעים הלקוחות דרך המחשב או הנייד, בתהליך פשוט של בחירת רמת גימור, תוספות והעברת מקדמה. בהמשך יכול הלקוח לעקוב אחר סטטוס ההזמנה והתהליכים שעובר הרכב עד למסירה. בהמשך הבעלות, מלווה אפליקציה שפותחה בשיתוף פוינטר את השימוש ברכב, מקביעת טיפול ושירות ברכב ועד מידע אודות נורות חיווי והתראה.

את תהליך המכירה ניתן לראות באתר הדיגיטל החדש של המותג

MG ZS בישראל. קינן כהן, ניר בן טובים
MG ZS בישראל, קרוסאובר משפחתי קומפקטי/ניר בן טובים, קינן כהן

דור חדש ל-MG

ה-ZS מסמן עבור החברה כניסה שלה לתחרות מול היצרניות האחרות באופן ישיר. המימדים החיצוניים הם 431 ס"מ באורך הכללי, 181 לרוחב והגובה הוא 164 ס"מ. בסיס הגלגלים הוא 259 ס"מ ותא המטען בן 448 ליטרים.

ה-ZS מגיע עם מנוע טורבו בנפח 1.0 ליטר שלושה צילינדרים ובהספק 111 כ"ס ו-16.3 קג"מ. תיבת הילוכים אוטומטית בת שישה הילוכים מתוצרת אייסין היפנית. הביצועים הם 12.4 שניות ל-100 קמ"ש ו-180 קמ"ש מרביים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
MG ZS בישראל. קינן כהן, ניר בן טובים
MG ZS בישראל/ניר בן טובים, קינן כהן

הפן השני שבו תנסה MG לייצר לעצמה יתרון מול המתחרות המבוססות היא תחום האבזור. ה-ZS מגיע בשתי רמות גימור: NET ו-NET UP. כבר ברמת הכניסה המכונית מצוידת בחיישני חניה מקוריים, תאורת יום מסוג LED, מערכת מולטימדיה עם קישוריות למכשירי אפל, חישוקי 17 אינץ', מושבים דמוי עור ועוד. רמת הגימור NET UP מוסיפה מצלמת חניה, בקרת שיוט, גג שמש פנורמי ושני גוונים לחישוקי הסגסוגת.

אז בעוד בתחום האבזור הוא בהחלט מציג רמה גבוהה ביחס לסגמנט, תחום מערכות הבטיחות עדיין חסר, בעיקר זה של המערכות המתקדמות שנעדרות מהמפרט בשלב זה.

כרגע, הוא מסתפק ב-6 כריות אוויר, בקרות יציבות ומובילאיי. הדגם שהשיג שלושה כוכבים במבחני הריסוק האירופים וציוני ההגנה על ילדים ומבוגרים נמוכים משמעותית מהתקן המודרני (51 ו-71 אחוזים בהתאמה). לצורך ההשוואה סיאט ארונה עם 95 אחוזים הגנה על מבוגרים ו-80 אחוזים הגנה על ילדים.

ל-MG ZS תוענק אחריות יצרן מלאה למשך 5 שנים או 150 אלף ק"מ.

MG ZS בישראל. קינן כהן, ניר בן טובים
MG ZS בישראל/ניר בן טובים, קינן כהן

מחירי הדגם מתחילים ב-100 אלף שקלים לגרסת הכניסה ו-106 אלף שקלים לרמת הגימור NET UP המאובזרת.


מבחן ראשון ומלא ל-ZS יפורסם בקרוב כאן בוואלה! רכב.

MG ZS בישראל. קינן כהן, ניר בן טובים
MG ZS בישראל/ניר בן טובים, קינן כהן
MG ZS בישראל. קינן כהן, ניר בן טובים
MG ZS בישראל/ניר בן טובים, קינן כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully