וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Cosmo Connected פנס בלימה חדש לקסדה

17.4.2018 / 7:36

חדש בישראל, פנס בלימה נוסף לאופנועים, המתחבר לקסדת האופנוע, מגביר את נראות הרוכבים וכולל שליחת אות מצוקה במקרה תאונה

ניר בן טובים

אדקיז טכנולוגיות בע"מ, יבואנית ציוד הבטיחות לרוכבים, בניהם אפודי ומעילי כריות האוויר לרוכבים של HELITE הצרפתית, משיקה מוצר בטיחות חדש לרוכבי אופנועים. פנס בלימה המופעל עצמאית על ידי חיישן תאוצה ובעל יכולת שידור לאנשי קשר נבחרים של אות מצוקה במקרה תאונה כולל מיקום הרוכב.

פנס הבלימה Cosmo Connected מתחבר לחלקה האחורי של הקסדה, על ידי מגנט ובזכות כך מאפשר הרכבה ופרוק מהירים ונוחים במיוחד. הפנס מופעל על ידי חיישני תאוצה עצמאיים ולא תלוי בהפעלת הבלמים של האופנוע, כמו בכל שאר מערכות תאורת הבלימה ולכן נכנס לפעולה גם במצבים של בלימה אגרסיבית עם המנוע. בנוסף לכך הוא לא תלוי במערכת החשמל של האופנוע וממוקם גבוה ובולט הרבה יותר מאשר אורות הבלימה הרגילים הנמצאים בתוך הפנס האחורי. כתוצאה מכך הוא מגדיל בהרבה את הסיכוי ששאר משתמשי הדרך יבחינו בו, גם במצבים של תנאי מזג אוויר קשים . ה-Cosmo Connected מציע גם מצבי תאורה נוספים כמו תאורה קבועה עם התעצמות האור בבלימה וכן הבהוב כתאורת חירום.

אביזרי בטיחות חדשים לרוכבים. יח"צ, ניר בן טובים
שיפור הנראות של הרוכב על ידי הצבת אור בגובה עיני הנהגים/ניר בן טובים, יח"צ

תכונה חשובה נוספת של מכשיר ה-Cosmo Connected היא יכולת החיבור אל הטלפון החכם באמצעות בלוטות', שמאפשר באמצעות אפליקציה ייעודית העברת דיווח במקרה של תאונה, או נפילה לרשימת אנשי קשר נבחרים ובעתיד גם למוקד חירום ייעודי, כולל מיקום לפי GPS.

משקלו של מכשיר ה-Cosmo Connected עומד על 150 גרם בלבד והוא מעוצב בצורה אווירודינמית שאינה גורמת למערבולות או לרעשי רוח. לאחר טעינה מלאה, הסוללה מציעה זמן פעולה של כ-8 שעות במצב הארה קבועה, או הבהוב אזהרה. הפנס מגיע בשלושה גוונים - לבן ושחור מבריקים ושחור מט ומחירו מתחיל ב-569 שקל.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אביזרי בטיחות חדשים לרוכבים. יח"צ, ניר בן טובים
הצמדה באמצעות מגנט ושליחת אות מצוקה לאנשי קשר במקרה תאונה/ניר בן טובים, יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully