וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

DS: מותג (שוב) נולד

22.4.2018 / 16:21

הצרפתים ממשיכים ללטוש עיניים אל השמנה והסלתה של עולם הרכב - מותגי הפרימיום. למרות שמותג DS מסתובב בעולם מזה כמעט עשור, הם נחושים להזניק אותו מחדש עם קו דגמים חדש וחדשני והראשון בהם הוא ה-DS7 CROSSBACK שמחירו מתחיל ב-240 אלף שקלים

ניר בן טובים

קבוצת לובינסקי, משיקה היום את אולם התצוגה החדש של DS בהרצליה פיתוח ואת המכונית העצמאית הראשונה של מותג DS ה-DS7 CROSSBACK, קרוסאובר שיתחרה בקבוצת הפרימיום תחת המותג החדש/מתחדש.

השקה של מותג חדש אינה אירוע שכיח במיוחד בשוק הרכב העולמי, בטח בזה המקומי, ולרגל השקתו הגיע לישראל גם ארנו ריבו, מנהל השיווק והמכירות העולמי של DS. כתבה על המותג המתחדש וכן ראיון עם מר ריבו יפורסמו בקרוב.

הדגם החדש הינו הראשון מבין משפחת דגמים חדשים שיוצגו בשנים הקרובות תחת מותג DS, שהוכרז כמותג נפרד לחלוטין בשנת 2014. וישווק בישראל בשלב זה עם גרסת מנוע אחת, שתי רמות גימור וכן מספר חבילות אבזור.

DS7 CROSSBACK בישראל. יצרן/קינן כהן, ניר בן טובים
הסנונית הראשונה מדגמי DS העצמאיים/ניר בן טובים, יצרן/קינן כהן

טכנולוגיה בחזית

הפלטפורמה היא אמנם EMP2 זו שמשמשת דגמים רבים נוספים בקונצרן PSA אולם המודולריות שלה מאפשרת ליישם טכניקות בנייה שונות בהתאם לדגם המסוים כמו למשל במקרה של ה-DS7 CROSSBACK, חיבור משטחי הרכב בטכניקת הדבקה במקום ריתוך שמעלה את קשיחות המרכב מחד ומאפשרת הפחתה משמעותית ברמת הוויברציות בתא הנוסעים.


טכניקות מתקדמות נוספות בהן עושה שימוש הדגם החדש היא של המתלים האקטיביים של ה-DS7 CROSSBACK שמשתמשים במצלמה שמצטרפת לאמצעי חישה נוספים, סורקת את הדרך לפני הרכב בטווחים של 5 עד 25 מטרים ובמהירות של בין 15 ל-130 קמ"ש ומתאימה את שיכוך הבולמים לתמונה המתקבלת. המערכת משנה את השיכוך בהתאם לאחד מארבעת מצבי הנהיגה (ספורט, נורמל, קומפורט או ECO ). מערכת זו תגיע כסטנדרט בכל רמות הגימור, בכל זאת, ה-DS המקורית מ-1955 נישאה על מתלים הידרו-פנאומטיים שהפכו לשם דבר בעולם הרכב.


עוד בהיבט הבטיחות נמצא בקרת שיוט אדפטיבית שבשילוב מערכת הסטייה מנתיב יודעת לא רק לשמור על הרכב בתוך הנתיב, אלא גם לשלוט על מיקומו בתוך הנתיב עצמו במידה והיא מזהה רוכב אופנוע או אופניים בצידי הנתיב. כמו גם מערכת התראה על עייפות נהג המנטרת את תנועות העיניים והראש של הנהג ומתריעה גם על היסח דעת והסטות מבט מהכביש.

ברמת הגימור הגבוהה מצטרפת למערך הבטיחות מצלמה נוספת עושה שימוש במצלמת אינפרה אדום כדי לסרוק את הדרך מלפנים ולהציג התראות על עצמים, הולכי רגל, בעלי חיים ועוד בכל תנאי מזג אוויר או ראות בטווח של 100 מטרים ומספקת התראה לנהג וכן בולמת עצמאית.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
DS7 CROSSBACK בישראל. יצרן/קינן כהן, ניר בן טובים
שתי רמות גימור ושלוש חבילות אבזור יוצעו ללקוחות/ניר בן טובים, יצרן/קינן כהן

מנוע ורמות גימור

מבחינת מימדים חיצוניים, עם אורך של 457 ס"מ, רוחב של 190 ס"מ, גובה של 162 ס"מ ובסיס גלגלים של 274 ס"מ ה-DS7 CROSSBACK ממוקם בדיוק בתפר שבין כלי הרכב הקטנים בקבוצת היוקרה דוגמת יגואר E פייס או ב.מ.וו X1 לבין הכלים בגודל בינוני כמו ה-X3 ואודי Q5. תא המטען מכיל 555 ליטרים.

מתחת למכסה המנוע בשלב זה מנוע טורבו דיזל חדש לחלוטין, שהוא הראשון לעשות בו שימוש בישראל. המנוע בנפח 2.0 ליטרים מספק 180 כ"ס ב-3,750 סל"ד ו-42.7 קג"מ ב-2,000 סל"ד. ההנעה בגרסה זו היא קדמית והכוח עובר דרך תיבת הילוכים חדשה של אייסין בת שמונה יחסי העברה. בעתיד, התחייבה החברה להעמיד היצע שלם של מכוניות היברידית פלאג אין, והתחנה הבאה תהייה גרסת הנעה היברידית ולה 300 כ"ס כאשר המנועים החשמליים מניעים את הגלגלים האחוריים.


כאמור הדגם ישווק בשתי רמות גימור, שהינן שתי הגבוהות בהיצע של היצרנית ונקראות SO CHIC ו-GRAND CHIC. מבחינת האבזור, רמת הגימור SO CHIC תציע כסטנדרט בין השאר גג שמש פנורמי, מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ', משטח טעינה אלחוטי, פתיחה חשמלית לדלת תא המטען באמצעות הרגל, מסך מחוונים בגודל 12.3 אינץ', את מערכת המתלים האקטיבית ואת מערך הבטיחות המתקדמת למעט מצלמת האינפרה אדום.


רמת הגימור GRAND CHIC מחליפה את מסך המולטימדיה לכזה בגודל 12 אינץ', מערכת שמע של FOCAL בת 14 רמקולים, תאורת LED אקטיבית עם שישה מצבי תאורה בהתאם לסוג הדרך, מצלמת לילה אינפרה אדומה לניטור השטח מלפנים ומצלמת 360 מעלות לסיוע בחניה ועוד.

מלבד שתי רמות הגימור, יוצעו גם חבילות אבזור מיוחדות, PREFORMANCE, RIVOLI ו-OPERA כאשר כל אחת מהן מאפיינת את הרכב באופן שונה. ה-PREFOEMANCE תציע מראה ספורטיבי עם מסגרת מט לגריל וסמלים חיצוניים, חישוקי 19 אינץ' בעיצוב ספורטיבי, דיפון אלקנטרה שחור למושבים, הדשבורד ולהגה ועוד.

חבילת RIVOLI תשלב עיצוב יוקרתי המשלב קריסטלים בכפתורים השונים בתא הנוסעים, פס אלומיניום בקוסולה המרכזית, ציפוי עור למושבים החשמליים ועוד.

חבילת ה-OPERA מקבלת עור נאפה בתא הנוסעים, עם תפירה בחוט לבן המעניקה מראה פנינים לתפרים, תוספות כרום חיצוניות ופנימיות, אוורר, חימום ועיסוי למושבים החשמליים, מערכת שמע משודרגת ועוד.

DS7 CROSSBACK בישראל. יצרן/קינן כהן, ניר בן טובים
העיצוב מוקפד, איכות החומרים גבוה מאוד וכל חבילת אבזור מאפיינת את הרכב באופן שונה/ניר בן טובים, יצרן/קינן כהן

גרסאות ומחירים

מחירי ה-CROSSBACK מתחילים ב-240 אלף שקלים לרמת הגימור so chic עם חבילת ה-performance כאשר מעליה תהייה חבילת ה-rivoli שתעלה 260 אלף שקלים.

רמת הגימור grand chic עם חבילת rivoli תעלה 283,400 שקלים ואותה רמת גימור עם חבילת opera תעלה 297,400 שקלים.

גימור מטאלי או פנינה יהיו בתוספת של 2,500 שקלים מכיוון ששמונה מתוך תשעת הצבעים הם כאלו, כל מחירי הדגמים בעצם גבוהים יותר מהמצוין.


האחריות הינה לשנתיים ללא הגבלת ק"מ או שלוש שנים ו-100 אלף ק"מ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully