וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קפיצת מדרגה": בר ברוך יתחרה בקבוצת המירוצים הרשמית של AUDI

23.4.2018 / 12:12

ברוך בן ה-21 הוחתם על ידי קבוצת Audi Sport Italia. ויתחרה בדגם ה-R8 התחרותי במירוצי ה-GT3. "גאה במעמד הזה"

בר ברוך. יחצ,
בר ברוך עם מכונית ה-AUDI R8 LMS/יחצ

הישג משמעותי לנהג המירוצים הישראלי בר ברוך (21). הנהג הצעיר מכרמיאל הוחתם על ידי קבוצת Audi Sport Italia ויטוס למקצה אימונים במכונית הרשמית של הקבוצה, ה-AUDI R8 LMS כבר במהלך סוך השבוע הקרוב, ה-25 באפריל, על מנת להשתתף בתחרות במסלול אימולה באיטליה הנערכת ב-28 באפריל ולמחרת.

ברוך התחרה בשנת 2017 בקבוצת ה-GT3 של למבורגיני עם מכונית ה-הורקאן, ולדבריו, זומן באופן אישי על ידי AUDI למושב הנהג של ה-R8. "זו התרגשות גדולה וקפיצת מדרגה עבורי לנהוג בקבוצה הרשמית של אאודי... בסבב הנוכחי חברת אאודי, הבעלים של למבורגיני, ביקשה אישור מיוחד למשוך אותי אליה לטובת אליפות איטליה. אני משקיע את כל כולי בספורט המוטורי, שאגב מתפתח, באופן מתמיד, גם בישראל".

עוד אומר ברוך, "בחודשים האחרונים מתנהל מהלך להבאת פעילויות ספורט מוטורי מקצועיות של אאודי ספורט איטליה לישראל. כולי תקווה כי שיתוף הפעולה שלי עם אאודי באליפות איטליה עתיד לפתוח צוהר לפעילויות האלו להתממש בקרוב. אני מודה ל'קאווה גרופ' על התמיכה הרבה, המאפשרת לי להתמקד בהתפתחות הספורטיבית ולהתרכז בהכנות למרוצים באיטליה".

עדי רודניצקי שרון, סמנכ"לית שיווק ב-CAVAGROUP: "אני מברכת את בר ברוך על הצטרפותו לקבוצה הרשמית של אאודי ומאחלת לו להגיע לשיאים מקצועיים חדשים באליפות איטליה. קאווה גרופ תומכת בבר ברוך, שמחה להעניק לו שירות אישי ולוגיסטי בעונת המרוצים 2018, ולאפשר לו להתמקד בתחום עיסוקו ללא הסחות דעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully