וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוס (פוני) מנצח: פורד מוסטאנג - מכונית הספורט-קופה הנמכרת בעולם

23.4.2018 / 14:26

בפעם השלישית ברציפות הוכתרה פורד מוסטאנג למכונית הספורט קופה הנמכרת ביותר מסוגה על סמך נתונים מ-80 מדינות. "העולם אוהב אותן". ומהי הגרסה הפופולרית ביותר?

אתר יצרן

(בסרטון: פורד מוסטאנג בוליט)

בפעם השלישית ברציפות הוכתרה פורד מוסטאנג למכונית ה'ספורט-קופה' הנמכרת ביותר בעולם, כך על פי נתונים שפורסמו לאחרונה בדטרויט. מכונית השרירים האמריקנית חצתה את קו ה-125 אלף מסירות בשנה האחרונה על פי מידע שדווח מ-80 מדינות.

הנתון המדויק שהופץ על ידי החברה עומד על 125,809 יחידות, ותחת הגדרת "ספורט-קופה" נקודת ההתייחסות הישירה בסגמנט היא למכונית בעלת שתי דלתות או מרכב קבריולה (גג נפתח). "העולם אוהב פורד מוסטאנג", אומר אריך מרקל, מראשי חטיבת המכירות של פורד העולמית. "במשך שנים ארוכות המוסטאנג לא הייתה זמינה לאף שוק רכב מבוסס חוץ מארה"ב. כל מה שיכולת לעשות הוא לצפות בה בטלוויזיה או באינטרנט. היום, היא מתגלגלת על הכבישים מסין ועד ברזיל".

למרות השאיפות הגלובליות של פורד, מעל 80 אלף מוסטאנגים נמכרו בארה"ב, כלומר קצת מעל שליש נרשמו על הכבישים מחוץ לארץ המוצא. הביקוש גבוה במיוחד בסין, אומרים בפורד, הגם בתחומיה הייתה המוסטאנג הנמכרת ביותר מסוגה (כ-7,200 מסירות). הדגם הפופולרי ביותר של המוסטאנג הוא ה-5.0 ל' V8 בגרסת GT, עם 445 כוחות סוס, המאיצה ל-100 קמ"ש ב-4 שניות.

בסך הכול, מציינים פורד כי מאז שנת 2015 (השנה בה הוסרו הגבולות להפצת המוסטאנג), נמסרו 418 אלף יחידות, כאשר בתוך כך נרשם גידול גם בקרב הקהל הנשי, בשיעור של 10%.

בשלב זה, ליבואנית פורד לישראל דלק מוטורס אין כוונה לייבא את המוסטאנג באופן סדיר.

פורד מוסטאנג. יצרן, אתר יצרן
פורד מוסטאנג GT עם חבילת פרפורמנס/אתר יצרן, יצרן
פורד מוסטאנג. יצרן, אתר יצרן
פורד מוסטאנג/אתר יצרן, יצרן
פורד מוסטאנג. יצרן, אתר יצרן
פורד מוסטאנג/אתר יצרן, יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • פורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully