וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיצוצים והכנסות: יצור אלפא רומיאו מיטו יסתיים ביולי הקרוב

1.5.2018 / 11:22

על פי כלי התקשורת בספרד אלפא רומיאו נערכת להפרד מהמיטו במהלך חודש יולי 2018, אחרי ירידה תהומית במכירות הרכב בשנים האחרונות

אלפא רומיאו מיטו טווין-אייר. אתר יצרן
אלפא רומיאו מיטו. סוף הסיפור/אתר יצרן

נבחרת הדגמים של אלפא רומיאו עומדת שוב בפני התכווצות בחודשים הקרובים. על פי דיווחים בספרד, ייצורה של מכונית הסופר מיני אלפא רומיאו מיטו, המכונית הקטנה והנגישה ביותר של המותג האיטלקי יגיעו לקיצו בחודש יולי 2018.

אם מסגרת הזמן שפורסמה מדויקת, ה-מיטו תנעל עשר שנות פעילות תחת אלפא רומיאו, שתאלץ להפרד ממנה עקב ירידה דרסטית במכירות הסדרה. על פי הנתונים של שלוחת אלפא רומיאו בספרד, רק 33 מכוניות מסוגה נמסרו ברבעון הראשון ובשנה הקודמת היקף המסירות עמד על 11 אלף יחידות. שנת השיא של המיטו הייתה ב-2009, אז סגרה בתום 12 חודשים מעל 61 אלף מכירות.

אלפא רומיאו ג'ולייטה תמוצב ככרטיס הכניסה של המותג האיטלקי ולהבדיל ממנה, מחליפה למיטו אינה נראית באופק, שכן אין לה ביקוש בארה"ב, בסין ובכלל - מרכבי 2 דלתות הופכים למחזה נדיר בכבישים נוכח מגבלות הנוחיות לנוסעים. "גם אם תהיה מיטו בצנרת, כלומר בעתיד, היא בטח לא תשמר את המרכב הקיים שלה. השוק הזה של סגמנט B התכווץ ללא היכר", כך אומר סרג'יו מרקיונה, מנכ"ל העל של קרייזלר-פיאט.

גם בישראל ספגה מפלה המיטו בשנים האחרונות, ועל פי דוח איגוד היבואנים שהתפרסם בחודש אפריל, מסרה היבואנית סמל"ת רק 16 יחידות של המיטו ב-3 החודשים הראשונים של שנת 2018. כיום היא נמכרת בארץ עם מנוע טורבו בנזין 1.4 ל' המפיק 140 או 170 כוחות סוס, במחירים שמתחילים ב-140 אלף שקל ועד 159 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully