וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קי.טי.אם דיוק 790 בישראל

2.5.2018 / 14:07

ד.ל.ב מוטוספורט משיקה היום בישראל את אופנוע הדיוק 790 החדש, יגשר בין הדיוק 690 ל-1290 בעיצוב חד, וחבילת אלקטרוניקה ב-77 אלף שקלים. יחד איתו את סניף הדגל של המותג בישראל ואת חנות האביזרים החדשה

קי.טי.אם דיוק 790 בישראל. יצרן, אתר יצרן
בא להרים! קי.טי.אם דיוק 790 החדש בישראל/אתר יצרן, יצרן

אופנוע חדש מצטרף היום לקבוצה הצומחת ביותר בעולם הדו גלגלי בעולם וגם בישראל, נייקדים זולים יחסית ונגישים בנפחי הביניים של 501-900 סמ"ק. הקבוצה הזו, שלפי הערכות קי.טי.אם מקיפה כ-130 אלף כלים ברחבי העולם מצליחה לשלב בין יכולות רכיבה בין עירוניות, כוח זמין, במימדים ומשקל נמוכים יחסית - מה שהופך אותם לאופנועי מעבר או רב שימושיים לרוכבים רבים.


גם בהיבט של היצע הדגמים של החברה האוסטרית עצמה, ה-790 הוא החוליה החסרה שצריכה הייתה החברה בשפחת הדיוק שמתחילה ב-125 עבור ב-390, ה-690 ובמיוחד בינו לבין הדיוק 1,290. מעבר לכך, בין ה-690 שכבודו במקומו מונח, לבין מובילי הקטגוריה, כבר נפתח פער ואותו ה-790 בא לסגור.

קי.טי.אם דיוק 790 בישראל. תומר פדר,
אולם תצוגה חדש, אופנוע חדש/תומר פדר

מתחת לעיצוב המינימליסטי והחרקי שמשייך אותו מיד למשפחת הדיוקים, במיוחד עם פנסי הלד הקדמיים, שלדת צינורות ותת שלדה מאלומיניום. עם דגש על קלות משקל שעוצרת את המאזניים על 169 ק"ג יבשים. עוד ברשימה בולמי WP וצמיגי Maxxis Supermaxx ST שניהם פותחו במיוחד עבור הדיוק החדש.

המנוע, הלב של הדיוק 790 החדש, הוא טווין מקביל בנפח 799 סמ"ק, שמעבר לתצורה שהינה חדשה לגמרי בקי.טי.אם, מקבל שורת חידושים הייחודיים לו. המנוע מסדרת ה-LC8 בעלת שמונת השסתומים מקבל בין שלל החידושים סדר הצתה של 435 מעלות, וגל ארכובה קל שאמורים לייצר אופי שונה ומיוחד למנוע הדיוק. תוספת גל איזון שני אמורה גם לצמצם את הרעידות של מנועי הטווין בסל"ד הגבוה. המנוע, קומפקטי מאוד במימדיו וגם מעבר לתרשימים היפים שמשווים אותו למנועי המתחרים, גם במפגש פנים אל פנים הוא נראה קטן ממה שרגילים לראות בטווין מקביל בנפח שלו.
ההספק הוא 105 כ"ס ב-9,000 סל"ד ו-8.7 קג"מ ב-8,000 סל"ד.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
קי.טי.אם דיוק 790 בישראל. קינן כהן, ניר בן טובים
שלדת צינורות חדשה, צרה וקלה. מנוע טווין מקביל ראשון לחברה/ניר בן טובים, קינן כהן

אגף האלקטרוניקה, שכיום הופך ליותר ויותר נוכח במפרט של כלים דו גלגליים כולל בקרת אחיזה בת תשעה מצבי רכיבה, ABS עם יכולת פעולה גם בהטייה, מניעת בלימת מנוע (בנוסף למצמד מחליק עם מגבר כוח חדש), ארבעה מצבי רכיבה השולטים על תגובת המצערת, התערבות בקרת האחיזה, קוויק שיפטר (העלאה והורדה של הילוכים ללא שימוש במצמד), בקרת זינוק, בקרת ווילי ועוד.

קי.טי.אם דיוק 790 בישראל. קינן כהן, ניר בן טובים
לוח מחוונים דיגיטלי, צבעוני ועם ממשק בלוטות' לטלפון הנייד/ניר בן טובים, קינן כהן

ומכיוון שהיום אי אפשר גם בלי איזו קישוריות לסמארטפון, כמו בדיוקים הקטנים, גם ה-790 מאפשר ממשק משתמש שיציג על גבי לוח המחוונים הצבעוני שיחות נכנסות, הצגת שיר מתנגן ועוד.

מחיר הדיוק 790 יעמוד על 80 אלף שקלים, או 77 אלף שקלים לעסקת מזומן ללא טרייד אין. את מי הוא יפגוש לידו ברמזור? חבורה נאה של נייקדים בנפח בינוני דוגמת דוקאטי מונסטר 821, ימאהה MT09 וגם סוזוקי GSX750S ואחרים. משעמם לא הולך להיות פה.

קי.טי.אם דיוק 790 בישראל. תומר פדר,
חנות אביזרים וציוד רכיבה מקורי וממותג/תומר פדר

בית חדש

הצגת הדיוק 790 הייתה גם ההזדמנות להתרשם מאולם התצוגה החדש של קי.טי.אם בישראל. האולם שעוצב מחדש בהשקעה של 2.5 מיליון שקלים (כמה זה יוצא בדיוקים 790?) ובהתאם לקו העיצובי של מיתוג היצרנית בכל העולם, התרחב בשטח התצוגה שמחולק לפי קטגוריות וייעוד הכלים. בנוסף, הוקמה בשטח האולם גם תצוגה של ביגוד אופנה, אביזרים וכמובן ציוד רכיבה רשמי וממותג של קי.טי.אם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully