וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיניוואן גדול: טלקאר הודיעה על תחילת שיווק קרניבל מחודש

3.5.2018 / 11:12

מוביל הנוסעים קיה קרניבל משווק בישראל אחרי מתיחת פנים במסגרתה עודכנו מערכות הבטיחות, איכות הפנים ותיבת ההילוכים

קיה קרניבל 2018. יצרן, אתר יצרן
קיה קרניבל מחודש. נמכר גם כסדונה בארה"ב/אתר יצרן, יצרן

יבואנית דגמי קיה לישראל קבוצת טלקאר הודיעה היום (חמישי) על תחילת שיווקו של הקרניבל המחודש, מוביל הנוסעים שפותח בין היתר במיוחד לשוק האמריקני. במסגרת מתיחת הפנים חלו שדרוגים באיכות הפנים, מערכות הבטיחות וההינע.

מבחינה עיצובית ביצעו קיה שינויים בודדים מלפנים ומאחור, באזור הפגושים ובפנסים עם תאורת LED משופרת, וכן בשבכה שאמצה עיצוב מעט יותר מודרני. אלו הם ליטושים סמליים שאמורים ליישר קו עם היצע הדגמים המתחדש של קיה, במקביל לריו, פיקנטו ובעתיד הלא רחוק גם לסטוניק.

קיה. יצרן, אתר יצרן
קיה/אתר יצרן, יצרן

תא הנוסעים של הקרניבל ממשיך עם פלטפורמת תצוגה דומה, כלומר עם מקום לשבעה נוסעים כשברקע שיפרו את איכות הנסיעה והוסיפו בקרות בטיחות חכמות: בלימה אוטונומית, בקרת סטיה מנתיב, בקרת עירנות נהג למניעת הרדמות, בקרת שיוט אדפטיבית ומערכות הסיוע הקונבציונליות.

שינוי נוסף הוא בצג הראשי, שמגיע מעתה בגודל 8 אינטש עם תמיכה באפליקציות בשפה העברית כמו וויז, פנגו, וכן כוללת המערכת מצלמת נסיעה לאחור.

הקרניבל ממשיך להשתמש ב-6 צילנדרים עם מנוע ה-3.3 ל' המפיק 276 כ"ס ו-34.3 קג"מ מ-5,200 סל"ד. אולם במקום תיבת ששה הילוכים אוטומטית, עובר הכוח לגלגלים הקדמיים באמצעות תיבת שמונה הילוכים אוטומטית שאמורה לתרום לנסיעה חלקה יותר וחסכונית במידה מסוימת.

המחיר לקרניבל המחודש עומד על 234,900 שקלים לדגם EX ועד 249,900 שקלים לדגם פרמיום הבכיר. מהיבואנית טלקאר נמסר כי הזמנות תמסרנה החל בחודש יולי הקרוב.

עוד באותו נושא

בין סוסיתא לספורטאז': 7 מכוניות שעיצבו את ישראל

לכתבה המלאה
קיה קרניבל 2018. יצרן, אתר יצרן
קיה קרניבל 2018/אתר יצרן, יצרן
קיה קרניבל 2018. יצרן, אתר יצרן
קיה קרניבל 2018/אתר יצרן, יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • קיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully