וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרכת רכיבת אקסטרים אנדורו עם טים קולמן

7.5.2018 / 11:11

קבוצת RIDERS FOR RIDERS ממשיכה במלאכת הקודש של ארגון ימי רכיבה שתורמים לחברה לא פחות מאשר למשתתפים שלהם. הפעם עם הרוכב האוסטרלי טים קולמן

יום הדרכת שטח של RIDERS FOR RIDERS. יח"צ,
מקצוען, יסודי ומדריך מחונן - טים קולמן האוסטרלי הוא אחד מחמשת רוכבי האקסטרים אנדורו הטובים בעולם כיום/יח"צ

אומן רכיבת שטח אוסטרלי צעיר, מוכשר ובעל כישורי הדרכה מעולים, בשילוב עם רוכבים ישראלים נועזים בכל טווח הגילאים, תנאי קרקע ומזג אוויר מעולים, אוכל וכיבוד לאורך כל היום ואופנועי אנדורו משובחים של בטה. כל זה תחת המטרייה המשותפת של קבוצת RIDERS FOR RIDERS , חברת מטרו וההתאחדות לספורט מוטורי בישראל, היוו את התנאים האידאליים ליום הדרכת רכיבת אקסטרים אנדורו מהנה ומלמד ביותר.

הגעתו של טים קולמן, אחד מחמשת רוכבי האקסטרים אנדורו הטובים בעולם לארץ, התאפשרה בזכות פעילותם של איתמר ציפורי, דור שוורץ ופרדי עמר העומדים בראש קבוצתRIDERS FOR RIDERS שהוקמה בכדי לקדם את רכיבת האנדורו בישראל ולגרום לתחום ספורט זה להיות יותר מקצועי, מסודר ומהנה עוד יותר.

בנוסף לכך הקבוצה דואגת גם לקהילה ולחלשים בחברה ומקפידה לקיים אירועי התרמה, אירועים לילדים ולקבוצות נזקקות שונות בעזרת ערבי הווי עם הרוכבים, שכל הכנסותיהם נתרמות לנזקקים. בזכות פעילות זו הגיעו לישראל בשנים האחרונות רוכבים רבים מהשורה העולמית הראשונה ובקרוב צפויות הפתעות רבות נוספות.

יום הדרכת שטח של RIDERS FOR RIDERS. יח"צ,
עמותה שהיא הרבה יותר מהדרכת רכיבה ועוסקת גם בתרומה לקהילה/יח"צ

מכיוון שטים הוא אחד מהרוכבים של בטה בתחום הטריאל והאקסטרים אנדורו, שיתוף הפעולה עם מטרו, יבואנית מותגי השטח של בטה, גאס גאס, ימאהה וקוואסקי לישראל, ובזכות כך רוכבי המותגים הנ''ל זכו להנחה של 50% במחיר יום ההדרכה, שעומד על 900 שקלים לפני ההנחה. בנוסף ליום ההדרכה שבו השתתפתי, במהלך ביקורו בארץ טים קולמן העביר גם הדרכות לילדים, לרכיבת טריאל ועוד מספר ימי הדרכה פרטיים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
יום הדרכת שטח של RIDERS FOR RIDERS. יח"צ,
שיפור אדיר ביכולות כתוצאה מההדרכה/יח"צ

בין צניעות ומצוינות

למרות השלל המכובד כל כך של הישגים ותארים, טים הוא אדם צנוע, חביב וידידותי מאוד וזה בהחלט עוזר לו להיות מדריך מעולה. מכיוון שיום ההדרכה יועד לרוכבים מנוסים, מבלי לבזבז זמן על יותר מידי דיבורים על תנוחות רכיבה ותפעול האופנוע, ניגשנו ללמוד איך לשפר את האיזון על האופנוע. התרגול כלל מעבר איטי בין קונוסים תוך כדי רכיבה בעמידה והקפדה על שמירת המיקום של שני הגלגלים ובעיקר של האחורי, שלרוב נוטה לקבל פחות תשומת לב.

מכאן עברנו ללמוד כיצד צריך להתמודד עם מדרגות גבוהות ובמיוחד ניתן דגש על השימוש במתלים ובהעברה נכונה של משקל הגוף כדי להצליח לטפס בהצלחה גם מדרגות גבוהות עם מינימום סיכונים לרוכב ולאופנוע. כישורי הרכיבה המדהימים של טים בלטו מאוד בכל ההדגמות וגרמו לכל האלמנטים להראות פשוטים ולא מסוכנים וסייעו המון לרוכבים להתגבר על הפחדים ולנסות להתמודד עם אלמנטים, שלא בטוח שהיו כלל מנסים ללא ההסברים וההדגמות של טים.

יום הדרכת שטח של RIDERS FOR RIDERS. יח"צ,
כמה מילים על תנוחת רכיבה ותפעול ואנחנו יוצאים לדרך/יח"צ

השלב הבא ההדרכה התרכז ביצירת אחיזה במקומות שבהם אין אחיזה, כמו על גבי משטחי סלע רטובים ומכוסים בבוץ. למרבה ההפתעה, גם עם צמיגים רגילים עם פנימיות, כאשר ממקמים נכון את משקל הגוף ומתפעלים במדויק את המצמד והגז, ניתן למצוא אחיזה כמעט בכל מקום ולאפשר רכיבה במקומות שגם ברגל גורמים לאנשים להחליק או להשתמש גם בידיים. בזכות האישיות וההתלהבות של טים הרוכבים לא הפסיקו לתרגל ולהתנסות באלמנטים רבים נוספים וללא ספק כל מי שהשתתף ביום זה זכה למנה ענקית של כלים וידע שיאפשרו לו להתקדם במיומנות רכיבת השטח.

יום הדרכת שטח של RIDERS FOR RIDERS. יח"צ,
איזון ושליטה במצמד והמצערת הם המפתח לייצור אחיזה/יח"צ

במהלך יום ההדרכה הזדמן לי לרכוב גם על הבטה 125 RR החדש ועל הגאס גאס 250 GP שהגיעו לארץ ממש לאחרונה. גולת הכותרת מבחינתי הוא הגאס גאס, שבגרסת ה-GP עליה רכבתי מגיע במקור עם בולמי KAYABA, כאשר מלפנים מורכב מזלג ה-SSS האגדי בתוך משולשים מכורסמים מדהימים. המנוע כמעט ולא השתנה לעומת הדגמים הקודמים, אך הפלסטיקה ושאר מכלולי השלדה נראים חדשים ואיכותיים יותר. שלל חלקים משופרים כגון: מכסה מצמד של REKLUS, כידון רנטל טווין ועוד רבים מעניקים מראה של אופנוע אנדורו איכותי ומעניין ביותר.

יום הדרכת שטח של RIDERS FOR RIDERS. יח"צ,
זה הכל טכניקה, במהלך ההדרכה אתגרנו את האופנועים גם באיזורים שנראו לא עבירים במבט ראשון/יח"צ

למרות הניסיון האישי העשיר ברכיבה ובהדרכות בשטח מסוגים שונים, סיימתי את היום עם הרבה תובנות חדשות לגבי אופן ההתגברות על מכשולים ועם הרבה חשק להמשיך לתרגל ולהתקדם. אני בטוח שבעקבות אירועים שכאלו, רמת הרכיבה והמקצועיות של רוכבי השטח בישראל תמשיך לבצע קפיצת מדרגות למעלה כפי שקורה בשנים האחרונות. תודה רבה לכל אנשי RIDERS FOR RIDERS, מטרו וההתאחדות לספורט מוטורי בישראל, שבזכות שיתוף הפעולה שלהם זכיתי ללמוד עוד משהו על רכיבת שטח ולהכיר את טים קולמן, רוכב על, מדריך מדהים ואדם סימפטי במיוחד.

יום הדרכת שטח של RIDERS FOR RIDERS. יח"צ,
הדור הבא של רוכבי האנדורו מתמקצע בשטח/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully