וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהרבה זה לא מספיק: נחשפה אסטון מרטין DB11 בגרסה מושחזת

13.5.2018 / 11:49

יותר מהכול; כוח, אחיזה, מהירות ו-דיוק. אסטון מרטין חושפת את ה-DB11 AMR עם יכולות משופרות ומחיר התחלתי של 175 אלף יורו

אסטון מרטין. אסטון מרטין, אתר יצרן
אסטון מרטין DB11 AMR. למכורים בלבד, עם הרבה כסף/אתר יצרן, אסטון מרטין

אסטון מרטין השיקה בשבוע האחרון את ה-DB11 AMR החדשה שתמוצב בפסגת ההיצע של הסדרה. מכונית זו מביאה מכלול של חיזוקים לעומת ה-DB11 ולמעשה, מעלה את היכולות של ספינת הדגל עם תוספות בכוח, אחיזה והיבטים דינמיים מקבילים שיסייעו לנהגים לקבל חווית נהיגה קיצונית.

סדרות ה-AMR, ראשי תיבות ל-Aston Martin Racing המבוססות על אמצעים טכנולוגיים שאסטון מרטין מנצלת בחטיבת המירוצים הרשמית, הושקו באופן חגיגי בתערוכת הרכב ז'נבה 2017, אולם ה-DB11 היא המכונית הראשונה שמקבלת טיפול ממערכות שתוכננו עבור הדגם הזה ספציפית. אלו כוללים שיפורים שנעשו במערכות היניקה והפליטה, כיול מחשב המנוע והתזמון.

בראש ובראשונה, מנוע ה-5.2 ל' V12 כפול המגדשים מחלץ מעתה 630 כוחות סוס (600), או 130 כוחות סוס יותר ממנוע ה-V8 של המשפחה. המומנט נותר זהה, על 70 קג"מ מ-1,700 סל"ד, אבל הזינוק בעקומת הכוח קיצץ מזמן המיאוץ ל-100 קמ"ש 0.2 ש' ל-3.6 שניות בלבד. המהירות המרבית היא הגבוהה ביותר מבין כל מכוניות ה-GT של אסטון מרטין, עם כ-335 קמ"ש.

אסטון מרטין. אסטון מרטין, אתר יצרן
אסטון מרטין/אתר יצרן, אסטון מרטין
אסטון מרטין. אסטון מרטין, אתר יצרן
אסטון מרטין/אתר יצרן, אסטון מרטין

אסטון מרטין דאגו גם לטפל במערכת המתלים, תודות למעורבותם של כמה מנהגי המירוצים של החברה שסייעו לחדד את קשיחות הבולמים האדפטיביים, וכן את מערכות ההיגוי והבלימה. זאת ועוד, ה-DB11 AMR מובחנת עם קישוטי מירוצים בניחוח בריטי קלאסי - גוון ירוק (Sterling Green), דגשים סביב מכסה המנוע, הקאליפרים וחצאיות הצד - בלעדיים לדגמי ה-AMR.

באסטון מרטין אומרים שה-DB11 תוגבל ל-100 יחידות בלבד עם מחיר התחלתי של 175 אלף יורו.

מנהל אסטון מרטין ד"ר אנדי פאלמר: "מאז שהשקנו את ה-DB11 לפני שנתיים נמסרו מעל 4,200 עותקים של דגם ה-12 צילינדרים. תמיד הרגשנו שיש בו יותר פוטנציאל. ה-AMR הוא מהיר יותר והרבה יותר מחודד. זו קומבינציה של דינמיות ופיתוי".

מהיבואנית לישראל אוטוארט נמסר כי נוכל לראות את ה-DB11 נודדת גם אלינו ברבעון השלישי של השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully