וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולוו XC40 החדש הושק רשמית בישראל

16.5.2018 / 8:09

וולוו ממשיכה להתרחב לתחום הג'יפונים הקטנים והיוקרתיים, מציבה את XC40 החדש אל מול ב.מ.וו X1 והמתחרים האחרים בקבוצת הפרימיום. המחיר: החל מ-240 אלף שקלים

וולוו XC40 בישראל. קינן כהן, ניר בן טובים
וולוו נכנסת לתחום ג'יפוני היוקרה הקטנים עם ה-XC40, כאן בגרסת ה-R דיזיין הספורטיבית למראה/ניר בן טובים, קינן כהן

פלח הג'יפונים הקטנים היוקרתיים מתרחב בנציג נוסף, וולוו XC40. אחרי כניסה מוצלחת יחסית לאחיו הגדול ה-,XC60 ל"מאיר" היבואנית יש שחקן נוסף בז'אנר.

העיצוב החיצוני מזוהה מצד אחד עם החזות העדכנית של וולוו, אבל כפי שמצהירים בחברה, הם ניסו שלא לייצר העתק מוקטן של XC60 ו-XC90 אלא להעניק לו הופעה ייחודית לו.

הדגם הוא הראשון לעשות שימוש בפלטפורמת ה-CMA המודולרית ואשר תשרת את משפחת ה-40 בעתיד, כולל התאמה לגרסאות חשמליות לחלוטין.

ה-XC40 באורך 443 ס"מ, הרוחב 186 ס"מ והגובה 166 ס"מ. כך שהמידות חופפות פחות או יותר לאלו של המתחרים על פי וולוו - ב.מ.וו X1 ואודי Q3. בסיס הגלגלים, עם 270 ס"מ גדול במקצת מזה של ה-X1 וה-Q3 וזהה לזה במרצדס GLA. נפח תא המטען הוא 460 ליטרים, ממוצע לקבוצה, אך קטן מזה של X1 המכיל 505 ליטרים.

וולוו XC40 בישראל. קינן כהן, ניר בן טובים
החזית מיישרת קו עם העיצוב של וולוו/ניר בן טובים, קינן כהן

נקודה בה הוא בהחלט מתעלה היא מתחת למכסה המנוע. המנועים בוולוו XC40 בשלב זה הם ה-T4 וה-T5. שני מנועי טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים. כבר בגרסת הכניסה ה-T4 בעלת ההנעה הקדמית הוא מציע 190 כ"ס, גבוה משמעותית מאשר המתחרים. המומנט עומד על 30.6 קג"מ. התאוצה ל-100 קמ"ש 8.4 שניות והמהירות המירבית היא 210 קמ"ש. מנוע ה-T5 מצטייד בהנעה כפולה, ב-247 סוסים ו-35.6 קג"מ, מאיץ ב-6.5 שניות למאה קמ"ש עד ל-230 קמ"ש מירביים. לשתי הגרסאות תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בת שמונה יחסי העברה.

וולוו XC40 בישראל. יצרן, אתר יצרן
גם הארכיטקטורה הפנימית מקבלת את העיצוב של דגמי החברה החדשים, שאלו חדשות מצוינות/אתר יצרן, יצרן

אס שני של ה-XC40 הוא בתחום האבזור. שלוש רמות גימור מוצעות לרכב, מומנטום, מומנטום פלוס ו-R דיזיין. כבר ברמת הגימור מומנטום עם מנוע ה-T4 הוא מציע מושב נהג חשמלי, חימום למושבים הקדמיים, לוח מחוונים על גבי מסך 12.3 אינץ', מסך מגע מרכזי 9 אינץ', טעינה אלחוטית לנייד ועוד. רמת הגימור מומנטום פלוס מוסיפה בין השאר ריפודי עור, פתיחת תא מטען ללא מגע, חיישני חניה קדמיים וכן בקרת שיוט אדפטיבית שמגיעה רק מרמת גימור זו.

גרסת ה-R דיזיין כמקובל בוולוו מציגה חזות ותא נוסעים עם מאפיינים ספורטיבים כמו גלגל הגה, דוושות בעיצוב שונה, מנופי העברת הילוכים מאחורי ההגה וכן מרכיבי עיצוב חיצוניים שונים. לגרסה זו גם כיול מתלים קשיח יותר.

מערכות הבטיחות, נושא חשוב ומרכזי בוולוו מאז ומעולם מקבל דגש וכמובן רשימה ארוכה של אבזור כזה. בלימה אוטומטית, התראה ותיקון סטייה מנתיב, זיהוי הולכי רגל, רוכבי אופניים ובלימה עצמאית במהירות עירונית. ברמות הגימור מומנטום פלוס ו-R דיזיין מצטרפות גם בקרת שיוט אדפטיבית וסייען נהיגה בפקקים.

וולוו XC40 בישראל. קינן כהן, ניר בן טובים
הדגם החדש חונך גם את אולם התצוגה החדש של וולוו בהרצליה פיתוח/ניר בן טובים, קינן כהן

רמות גימור ומחירים:

כאמור, ה-XC40 ישווק בישראל בשלוש רמות גימור ועם שני מנועים הזהים בנפחם ונבדלים בהספק ובהנעה שלהם. גרסאות ה-T4 מגיעות בהנעה קדמית ואלו של ה-T5 עם הנעה כפולה.

T4 מומנטום: 240 אלף שקלים
T4 מומנטום פלוס: 263 אלף שקלים
T4 R דיזיין: 280 אלף שקלים

T5 מומנטום: 280 אלף שקלים
T5 מומנטום פלוס: 293 אלף שקלים
T5 R דיזיין: 300 אלף שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully