וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגש רכבי פולקסווגן מקוררי אוויר 2018: היה לוהט

16.5.2018 / 13:54

270 מחברי מועדון פולקסווגן מקוררי אוויר התכנסו גם השנה למפגש הקבוע שלהם. התוצאה: אחד ממפגשי המכוניות הגדולים והססגוניים שראינו בישראל

מפגש מקוררי האוויר 2018. ליאור בלו, ניר בן טובים
ים, שמש והמון יצירתיות במפגש השנתי של מועדון פולקסווגן מקוררי אוויר/ניר בן טובים, ליאור בלו

עוד ממרחק של 300 מטרים ממגרש החניה בנמל יפו הבנתי שהגענו למקום הנכון. זה מתחיל בטרטור הבוקסר המצלצל שאי אפשר לטעות בו וכאשר מסובבים את הראש אחורה, זו עוד חיפושית, עוד טרנספורטר שמתגלגלים להם בדרך למקום המפגש של המועדון.

גם כאשר המתחם עצמו נגלה לעין, ברור לגמרי מה הולך פה. שורות שורות של חיפושיות בכל צבע וגרסה, כמה מהן נדירות מאוד ואחדות מהן מביאות את מושג היצירתיות של הבעלים שלהם לרמה אחרת לגמרי.

בשורה לידן עומדים טרנספורטרים מכל מין, סוג, דור ותצורה. קאמפרים מדוגמים, סינכרו כפול הנעה, דאבל קבינה שיצא לגמלאות אחרי שנים של עבודה קשה, מוטורהום, ווסטפליות וכאלו שכאילו ננהגו מוודסטוק 1969 הישר לנמל יפו 2018.

מפגש מקוררי האוויר 2018. יוסי ארגיל, ניר בן טובים
כמה מהמכוניות הן יצירות מיוחדות במינן ואין שתיים זהות/ניר בן טובים, יוסי ארגיל

מי שאחראים לכל היופי הזה, הם חברי הגרעין הקשה של מועדון פולקסווגן מקוררי האוויר. שמוליק קיטייניק מהפעילים המרכזיים של המועדון שולח אותי עם "רשימת קניות" למכוניות שאני חייב לראות, אבל כמובן שאני מוצא את עצמי נעצר מול כמעט כל אחת מהמכוניות, מגלה שתחת הגגות העגלגלים כל אחת מהמכוניות שונה לחלוטין.

המועדון, שמונה כ-600 חברים והחברות בו היא חינם מנהל גם עמוד פייסבוק בו החברים משתפים, עוזרים ומארגנים מפגשים שבועיים ודו שבועיים במספר מקומות, חיפה, רמת גן, רופין ובאר שבע.

את החסויות לאירוע השנה העניקו עריית תל אביב, נמל יפו, חברת מילגה וכמובן צ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן לישראל ועל התמיכה הזו בתרבות מוטורית מקומית מגיע לה כל הקרדיט.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully