וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעשיית הרכב העולמית בישראל: כנס EcoMotion השישי יוצא לדרך

16.5.2018 / 17:04

מפתחים, מהנדסים, ממציאים וחברות ישראליות במפגש עם נציגים בכירים של תעשיית הרכב העולמית בכנס EcoMotion השישי שיערך ב-23 במאי בתל אביב

מה צפוי בכנס EcoMotion השישי. אסף קליגר,
מפגש ישיר בין הטכנולוגיות הישראליות ובין מקבלי ההחלטות בתעשיית הרכב, מתוך הכנס בשנה שעברה/אסף קליגר

עסקת הענק של מובילאיי, אמנם לא הייתה הרכישה הראשונה של טכנולוגיה ישראלית המעצבת את עתיד התחבורה, אבל בהחלט הביאה עניין עצום מצד יצרניות רכב ויצרניות מערכות משנה בפיתוחים הישראליים.

אחת החממות לפיתוח וייצוא הטכנולוגיות האלו היא יוזמת EcoMotion של המכון הישראלי לחדשנות, התוכנית הלאומית לתחליפי דלקים ותחבורה חכמה במשרד ראש הממשלה ומשרד הכלכלה.

זו השנה השישית בה מתקיים כנס EcoMotion ומציג יזמויות, רעיונות וגן מוצרים קיימים בשלל תחומים של תחבורה חכמה ועתידית. בין אם מעולמות אבטחת הסייבר, שליטה אוטונומית, תחבורה שיתופית ועוד.

יותר מ-300 נציגי חברות מחו"ל, בהם בכירים בפורד, ב.מ.וו, טויוטה, ג'נרל מוטורוס, קבוצת פולקסווגן וגם של יצרניות משנה לתעשייה דוגמת חברת תיבות ההילוכים ZF יגיעו לכנס וישתתפו בפאנלים בנושאי תחבורה עתידית ופתיחת מרכזי פיתוח בישראל.

מובילאיי אינטל לוגו. צילום: אתר היצרן,
מחפשים את ה"מובילאיי" הבאה? אולי היא בכנס EcoMotion/צילום: אתר היצרן

סורקים, הגנת רחפנים ושכחת ילדים

בין החברות המציגות ניתן יהיה למצוא את UVeye המפתחת מערכות סריקה חכמות למכונית המאתרות חריגות לצורך זיהוי תקלות, או ניסיונות הברחה או מלכוד של מכוניות.

חברת ARTsys360° שתציג את הפתרון שלה לאבטחת מתחמים מפני איומי רחפנים, בין למטרות תקיפה או ריגול. כמו כן מערכת שליטה בתנועת רחפנים באיזורים עירוניים.

חברת Phantom Auto המאפשרת שליטה מרחוק בכלי רכב אוטונומיים במצבי קיצון בהם מערכות הרכב זקוקות לתפעול חיצוני מרחוק.

Guardian תציג חיישן אופטי רגיש המנטר את מצב הנוסעים ברכב על ידי פעימות לב ברכב. אחד היישומים החשובים של מערכת זו היא מניעת שכחה של ילדים ברכב.

כמו כן תציג חברת Inpris הישראלית, יצרנית ממשק תפעול למסכי מגע ברכב. שחתמה השבוע חוזה עם יצרנית מערכות המולטימדיה "הארדסטון" (ספקית המולטימדיה למיצובישי, ניסאן, טויוטה, שברולט ועוד), ליישום הממשק במיליון כלי רכב.

כנס EcoMotion ייערך ב-23 במאי בהאנגר 11, נמל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully