וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדון ווספה: הצרעות ממשיכות לזמזם

21.5.2018 / 8:18

הווספה של פיאג'ו היא הסבתא הגדולה של כל הקטנועים, וזו שהצליחה להחזיר את החיוך לאיטליה השבורה של אחרי מלחמת העולם השנייה. ביקרנו באירוע של חברי המועדון המקומי

מפגש מועדון ווספה ישראל. ראובן סביו, ניר בן טובים
הוציאו את איטליה מהמשבר אחרי מלחמת העולם השנייה ועדיין מעלות חיוך/ניר בן טובים, ראובן סביו

ביום שישי האחרון התכנסו חברי מועדון ווספה ישראל בפארק הלאומי ברמת גן. המועדון שהחל את דרכו באירוע צנוע וספונטאני ברחוב אלנבי בתל אביב לפני כ-11 שנים, גדל מאז והפך להיות אחד מהמועדונים הגדולים בארץ בכל הקשור לאספנות של כלים דו גלגליים בזכות אהבתם של האנשים לכלי המיוחד הזה.

מפגש מועדון ווספה ישראל. ראובן סביו, ניר בן טובים
אורח וחבר של כבוד במועדון: ג'יאן לואיג'י בנדטי, שגריר איטליה/ניר בן טובים, ראובן סביו

במסגרת פעילויותיו ניתן למנות לא מעט טיולים מפנקים והרבה אירועים ייחודיים, כאשר בכל האירועים ניתן דגש מיוחד על ההנאה ועל החיים הטובים והיפים, או כמו שאומרים באיטלקית: " LA BELLA VITA". מושג זה קשור בקשר הדוק לווספה האגדית, כפי שהיטיב להסביר שגריר איטליה בישראל, מר ג'יאן לואיג'י בנדטי, שנכח באירוע כחבר מן המניין של מועדון ווספה ישראל. מר לואיג'י סיפר כיצד הווספה עזרה לדור שלם לצאת מהאווירה הקשה ששררה באיטליה לאחר מלחמת העולם השנייה. בזכות יכולתה לשמש מצד אחד כלי רכב זול ויעיל ומצד שני כלי שיכול לקחת שני אנשים לטיול בכל מקום על פני תבל עם חיוך על פניהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מפגש מועדון ווספה ישראל. ראובן סביו, ניר בן טובים
הטלפונים נשלפים והתצוגה הססגונית מתועדת ללא הפסקה/ניר בן טובים, ראובן סביו

גם בפארק הלאומי ברמת גן ניתן היה לראות את האופן שבו המוני האנשים שהגיעו לטיול של יום שישי בפארק ונקלעו במקרה לאירוע הגיבו למראה שלל הווספות. מהר מאוד החיוך נמרח על פניהם, הטלפונים נשלפו לטובת צילומים משותפים ואווירת החגיגה רק התעצמה עוד יותר.

מפגש מועדון ווספה ישראל. ראובן סביו, ניר בן טובים
סיימו שיפוץ והגיעו להופעת בכורה/ניר בן טובים, ראובן סביו

גם הפעם הבירה והמוסיקה לא נעדרו ועשו טוב למאות החברים והאורחים שהגיעו לאירוע, שהתנהל בחסות יבואן ווספה ופיאג'ו לישראל חברת עופר אבניר. במהלך האירוע נחשפו שתי ווספות חדשות/ישנות שהצטרפו למועדון.

הראשונה מדגם ספרינט 150 משנת 1968 שייכת לאסף נקש והשנייה מדגם P200 משנת 1983 שייכת להושע קסל. הסיפורים שעומדים מאחורי תהליך הרכישה והשיפוץ של שתי הווספות מרתקים במיוחד וכוללים המון חזון, התמדה והשקעה וללא ספק התוצאות הי בהחלט מדהימות. אנחנו מקווים לקבל הזמנות לעוד אירועים כאלו בעתיד ובינתיים ARRIVEDERCI

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully