וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה אתה רוצה עליהם? חדש - מחירון אופניים של לוי יצחק

31.5.2018 / 14:31

עם זוגות אופניים לכביש, לשטח, חשמליים או מתקפלים במגוון עצום ומחירים שמאמירים לעשרות אלפי שקלים, לוי יצחק "השמאי הלאומי" מפרסם גם מחירון אופניים

מבחן אופניים חשמליים גדולים. ראובן סביו, ניר בן טובים
שוק האופניים גדל, המחירים מגוונים וההיצע מבלבל, המחירון החדש ינסה לעשות שם סדר/ניר בן טובים, ראובן סביו

ענף האופניים בישראל גדל בכל שנה ובלא מעט בתים בישראל ניתן למצוא יותר מזוג אופניים אחד. לא יהיה מופרך לגמרי לשער כי מספר זוגות האופניים בישראל כבר עבר את מספר המכוניות ועם הזמן פער זה רק ילך ויגדל עוד יותר. האופניים משמשמים ככלי תחבורה לניוד יום יומי, ככלי ספורט בשטח ובכביש והם מתאימים לטווח גילאים רחב בהרבה מכל כלי רכב אחר.

גם טווח המחירים רחב מאד ונע ממאות שקלים עבור אופני עיר בסיסיים ועד עשרות אלפי שקלים עבור אופניים המיועדים לרכיבה ספורטיבית בשטח ובכביש. בישראל נמכרים כיום מעל 200,000 זוגות אופניים מדי שנה, מתוכם כ-15% במחיר העולה על 10,000 שקלים. המחירים הגבוהים של אופניים חדשים דוחפים צרכנים רבים לחפש פתרונות בשוק היד השנייה. שוק זה הוא כיום לא מסודר ומחירי האופניים השונים נקבעים לפי יכולת המיקוח של הקונה והמוכר, המעמד והגודל של היבואנים השונים ודעתם של מובילי דעת קהל ורוכבים מוכרים שזוכים לחסות מצד היבואנים.

קבוצת לוי יצחק, עם ניסיון של עשרות שנים בתחום השמאות בכלל והרכב בפרט מציעה פתרון לצרכים אשר יכולים עתה לקבל אמת מידה לערך של האופניים שלהם או של האופניים אותם ירצו לרכוש. בדומה למחירון הרכב של קבוצת לוי יצחק, מחירון האופניים הוא תולדה של חיבור ישיר לענף האופניים. מאות בדיקות, סקרים וראיונות עם גורמים משפיעים בענף הביאו ליצירת מחירון אשר משקף בצורה טובה את המצב הנוכחי בענף מתפתח זה.

מחירון האופניים החדש של קבוצת לוי יצחק מחולק חינם בחנויות האופניים ברחבי הארץ ויכלול גם כתבות מקצועיות ומבחנים על דגמי אופניים שונים. המחירון מגיע כשלב נוסף וחשוב בפיתוח ענף האופניים בישראל. במתכונת המוכרת של מחירון הרכב של קבוצת לוי יצחק ושל מחירון האופנועים - יכולים הקוראים למצוא את המותג, הדגם המבוקש מתוך בסיס מידע של כ-3000 רשומות.

בשלב הראשון מחירון האופניים של קבוצת לוי יצחק מציג אופני כביש ושטח - כאשר בהמשך יצורפו גם אופניים חשמליים על סוגיהם השונים.

המחירון החדש ככל מחירון אינו בשום פנים ואופן "תורה מסיני", אבל בכל זאת, אנחנו חושבים שזהו צעד מבורך העשוי לעזור בהסדרת ענף האופניים בישראל. הוא יכול למנוע הפסדים כספיים גדולים אצל לקוחות חדשים ולא מנוסים שנכנסים לעולם האופניים ללא ניסיון והכרות טובה עם השוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully