וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם איטליה נוסעת בטוח: החדשנות של מובילאיי הגיעה לארץ המגף

31.5.2018 / 14:35

מחקר מצא שלא מעט תאונות דרכים נגרמות כתוצאה מהסחות דעת שנמשכו שלוש שניות בלבד. זאת בדיוק הסיבה לכך שהנהגים צריכים בקרת בטיחות שתסייע למנוע תאונות וחברת הביטוח האיטלקית SARA הלכה בעקבות המודל הישראלי ותעניק 20% הנחה בביטוח למתקינים מערכות מובילאיי

מערכות התרעה בפני התנגשות, מובילאיי. וואלה!NEWS, ניר בן טובים
הסחות הדעת הן בדיוק הסיבה לכך שהנהגים צריכים בקרת בטיחות. מערכת מובילאיי/ניר בן טובים, וואלה!NEWS

מחקר אמריקאי שנערך על ידי חברת NHTSA וחברת VTRC מראה כי 8 מתוך 10 תקריות של תאונות דרכים נגרמו כתוצאה מהסחות דעת שנמשכו שלוש שניות בלבד. זאת בדיוק הסיבה לכך שהנהגים צריכים בקרת בטיחות שתסייע למנוע תאונות. למערכות סיוע לנהג יש תפקיד חשוב מאוד בכל הנוגע לבטיחות בדרכים, ועל כן הן מותקנות באופן אינטגרלי בפס הייצור בכלי רכב חדשים.

מערכות ההתרעה של מובילאיי מספקות פתרון לכך, ואפשר להתקין אותן גם על מכוניות שאינן חדשות. המערכות מזהירות מפני התנגשות מיידית ונותנות לנהג זמן מספיק להגיב ולהימנע מהתנגשות אפשרית. כדי לעודד התקנת מערכות בטיחות כאלה בארץ המגף החליטה חברת הביטוח הביטוח של ACI, SARA Assicurazioni, שנהגים שיש להם רכבים המצוידים במערכות של מובילאיי זכאים ל-20% הנחה בביטוח.

"בטיחות בדרכים תמיד עמדה במרכז תשומת הלב שלנו", מסביר אלברטו טוסטי, מנכ"ל חברת הביטוח SARA, "לכן החלטנו לתגמל נהגים אם הם בוחרים להתקין מערכת בטיחות טכנולוגית מתקדמת, אשר יש לה תרומה קונקרטית להקטנת שיעורי התאונות. למעשה, אנו מאמינים שהחדשנות הטכנולוגית היא כלי אסטרטגי לשיפור הבטיחות בכבישים שלנו".

"כיום הטכנולוגיה מאפשרת לנו להגיע אל מטרות שלא ניתן היה להעלות על הדעת לפני כמה שנים", אומר ליאור סתון, משנה למנכ"ל חטיבת האפטרמרקט במובילאיי. "אנו משוכנעים שהחדשנות יכולה לשפר את חייהם של אנשים, זוהי המשימה של מובילאיי. שיתוף הפעולה עם ACI ו SARA Assicurazioni מוכיח את המחויבות המשותפת שלנו לבטיחות בדרכים ולהצלת חיים".

וואלה! NEWS בשיתוף מובילאיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully