וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יפ קומפאס בישראל

4.6.2018 / 13:49

ג'יפ קומפאס, האח הקטן של הגרנד צ'ירוקי מגיע לישראל. ירחיב את היצע הדגמים של ג'יפ בישראל ויגשר בין כלי הרכב הקטנים והרכים יחסית לגרנד צ'ירוקי הגדול. המחיר: החל מ-210 אלף שקלים

ג'יפ קומפאס בישראל. קינן, ניר בן טובים
ג'יפ קומפאס, החוליה החסרה בהיצע של ג'יפ/ניר בן טובים, קינן

ג'יפונים, או בשמם הגנרי SUV מרכיבים 45 אחוזים ממכירות היוקרה. בתוכם אלו בסגמנט C הם הנפוצים ביותר. חלקם הגדול כמו מרצדס GLA, כמו ב.מ.וו X1 או וולוו XC40 הם "כרטיס הכניסה" של מותגי היוקרה השונים. אל הנישה הזו, הרווחית למדי, יש לומר - מפנה הקומפאס (מצפן) את המחט.

ג'יפ קומפאס בישראל. קינן, ניר בן טובים
החזית המשותפת לדור החדש של דגמי ג'יפ וכמובן גריל שבעת החריצים/ניר בן טובים, קינן

הייטק בשטח

הקומפאס החדש, אותו פגשנו כבר בהשקה העולמית מתייצב לתחרות עם מימדים של 439 ס"מ לאורך, רוחב של 182 ס"מ וגובה של 164 ס"מ. בסיס הגלגלים הוא 264 ס"מ (באמצע הדרך בין אודי Q3 עם 260 ס"מ וה-XC40 עם 270 ס"מ), מרווח הגחון 21.5 ס"מ.

מתחת למכסה המנוע, יחידת הכוח המשרתת הרבה מדגמי קונצרן פיאט-קרייזלר. בנזין, ארבעה צילינדרים טורבו. הנפח הוא 1.4 ליטרים בהספק של 170 כ"ס ב-5,500 סל"ד ו-25.5 קג"מ ב-2,500 סל"ד. תיבת ההילוכים הפלנטרית בת 9 יחסי העברה מעבירה את הכוח להנעה כפולה קבועה. על תוכניות הנהיגה אחראית מערכת selec-terrain בורר נהיגה לשטח עם מצבי שלג, בוץ, חול ומצב אוטומטי. למאה קמ"ש הוא מאיץ ב-9.5 שניות והמהירות המירבית היא 200 קמ"ש.

עוד באותו נושא

השקה: ג'יפ קומפס - מחשב מסלול מחדש

לכתבה המלאה
ג'יפ קומפאס בישראל. קינן, ניר בן טובים
הצביעה הדו גוונית כסטנדרט, כמו כם מושבי הבד בשילוב עור/ניר בן טובים, קינן

אבזור ומחירים

הקומפאס, כך מקווים בסמל"ת יסלול את דרכו ללקוחות מותגי הפרימיום גם בעזרת רשימת האבזור. הדגם מגיע בשתי רמות גימור "לימיטד" ו"לימיטד פלוס".

כבר בגרסת הכניסה הוא מציע אבזור שכולל דלת תא מטען חשמלית, מושבים בריפוד עור ובד, צג 7 אינץ' צבעוני בלוח המחוונים ולמערכת המולטימדיה (קישוריות אפל ואנדרואיד), פתיחה והנעה ללא מפתח ועוד.
רמת הגימור לימיטד פלוס מחליפה את החישוקים מ-17 ל-19 אינץ', גג שחור, חלון שמש פנורמי ופנסים קדמיים משולבי לד. מצלמת רוורס, מצלמה קדמית, מיגון גחון, פתיחה של המערכת לוויז וגם וו גרירה מוצעים בתוספת תשלום.

ג'יפ קומפאס בישראל. קינן, ניר בן טובים
דלת תא מטען חשמלית גם היא כסטנדרט/ניר בן טובים, קינן

מערכות הבטיחות משותפות לגרסת הכניסה ולרמת הגימור הגבוהה יותר. 6 כריות אוויר, בקרת סטייה מנציב כולל תיקון, התראת אי שמירת מרחק, בקרת שיוט אדפטיבית עם מצב פקקים, בלימה אוטונומית, 5 כוכבי ריסוק. יחד עם זאת, התראת רכב ב"שטח מת" אינה מוצעת בשידוך למנוע זה לעת עתה, כמו גם זיהוי הולכי רגל ותמרורים.

מחיר הקומפאס מאגף את מתחריו על פי היבואן, ב.מ.וו X1, אודי Q3 וגם וולוו XC40 מלמטה, עם תג מחיר שמתחיל ב-210 אלף שקלים ללימיטד (ובתקופת ההשקה בת שבועיים 200 אלף שקלים), בעוד רמת הגימור לימיטד פלוס תעלה 230 אלף שקלים.

ג'יפ קומפאס בישראל. קינן, ניר בן טובים
חישוקי 17 אינץ' בגרסת הכניסה, 19 אינץ' במאובזרת/ניר בן טובים, קינן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully