וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדימה לעבודה: פולקסווגן קרפטר 2018 הושק בישראל

19.6.2018 / 14:05

חטיבת המסחריות של צ'מפיון מוטורס החלה לשווק בארץ את הקרפטר החדש בשתי גרסאות ושני מנועים. לראשונה ישווק גם עם תיבת הילוכים אוטומטית 8 מהירויות ומערכות בטיחות חכמות

פולקסווגן קרפטר. יצרן, אתר יצרן
פולקסווגן קרפטר החדש/אתר יצרן, יצרן

חטיבת המסחריות של צ'מפיון מוטורס, יבואנית דגמי פולקסווגן לישראל, הודיעה היום (שלישי) על תחילת שיווקו של רכב העבודה המסחרי פולקסווגן קרפטר 2018. הוואן השימושי יימכר בארץ במספר מרכבים, שני משקלים, צמד מנועים, תיבת הילוכים אוטומטית ותיבה ידנית, וכן מצויד במערכות בטיחות אקטיביות חכמות, לצד חידושים ארגונומיים בקבינה ועיצוב חיצוני מחודש.

הקרפטר ישווק במשקל 3.5 טון או 3.8 טון, עם מרכב קלאסי לצרכי משלוח - תקרה גבוהה, תקרה רגילה וגוף קצר או ארוך. בגרסה הבינונית שלו, עומד נפח ההעמסה על 9,900 ל', כושר ההעמסה כמעט 1.5 טון, ואורכו של תא המטען הוא 3.45 מ' עם רוחב של 1.83 מ'. בגרסה הארוכה (כמעט 7 מטרים), נפח ההעמסה הוא 14,400 ליטר וכושר ההעמסה הוא מעל 2.4 טון.

סביבת העבודה של הקראפטר חדשה לחלוטין, עם שלל אפשרויות לנוחיות הנהג, כולל מושב עם 14 כיוונים ומערכת מדיה מודרנית. חידוש נוסף הוא הימצאותן של מערכות בטיחות חכמות: מערכת סטייה מנתיב אקטיבית, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת מרחק מלפנים ובלימה אוטונומית בעת חירום, מערכת לפיצוי על רוחות צד, מערכת אוטומטית לבלימה לאחר תאונה ומערכת התרעה לעייפות נהג.

פולקסווגן קרפטר. יצרן, אתר יצרן
פולקסווגן קרפטר/אתר יצרן, יצרן
פולקסווגן קרפטר. יצרן, אתר יצרן
פולקסווגן קרפטר/אתר יצרן, יצרן

המחירים לקרפטר החדש בישראל:
215,000 שקלים (לא כולל מע"מ) לדגם המשלוח הבינוני, גג רגיל, בגרסת 140 כ"ס הידנית, שישה הילוכים, והחל מ- 226,000 שקלים (לא כולל מע"מ) לדגם המשלוח הבינוני, גג רגיל, בגרסת 140 כ"ס האוטומטית, שמונה הילוכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully