וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת שלמה קיבלה את זיכיון היצרנית הסינית BYD ברומניה

דובי בן גדליהו

24.6.2018 / 13:20

בשלב הראשון תשווק ברומניה את האוטובוסים החשמליים של BYD במסגרת מספר חוזים ממשלתיים ועירוניים. בשלב מאוחר יותר צפויה החברה לשווק ברומניה גם את כלי הרכב החשמליים של BYD, שיגיעו במקביל גם לישראל

BYD טאנג. אתר יצרן
BYD טאנג/אתר יצרן

קבוצת שלמה קיבלה את זיכיון השיווק של יצרנית הרכב הסינית BYD ברומניה. הקבוצה פועלת ברומניה תחת שם המותג סיקסט מזה למעלה מעשור ועוסקת בעיקר בליסינג תפעולי, בשיווק רכבי אופל ובמתן שירות לדגמים שונים.

בשלב הראשון תשווק החברה ברומניה את האוטובוסים החשמליים של חברת BYD במסגרת מספר חוזים ממשלתיים ועירוניים. בשלב מאוחר יותר צפויה החברה לשווק ברומניה גם את כלי הרכב החשמליים של BYD.

מתן הזיכיון ברומניה לקבוצת שלמה בא בהמשך לרכישת הזיכיון של BYD בישראל מקבוצת כלל תעשיות של לן בלווטניק בשנה שעברה. קבוצת שלמה עשויה להתחיל את שיווק כלי הרכב החשמליים הפרטיים של BYD בישראל כבר במהלך השנה הבאה, בכפוף להשלמת התקינה האירופית שלהם. בשלב הראשון צפויים להגיע בעיקר דגמי ה-SUV של החברה הסינית, שנמכרים כבר בסין עם טווח הסיעה של 300-400 קילומטרים בין טעינות.

BYD, שנמצאת בשליטה חלקית של ברקשייר התאווי, היא אחת היצרניות הגדולות בעולם של רכב חשמלי. היא מעסיקה כ-220 אלף עובדים ולאחרונה פתחה מפעלי הרכבה בצרפת ובהונגריה.

  • עוד באותו נושא:
  • byd

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully