וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פעם הבאה תסתמי": צילמה עצמה מתרגשת לנהוג בפרארי חדשה מהנילונים - וריסקה אותה בתאונה שניות לאחר מכן

26.6.2018 / 8:00

זה עלה כמעט חצי מיליון ליש"ט לייבא את רכב הפרארי 458 הזה לסין, ושניה אחרי שיצאו איתו לנסיעת מבחן - הוא איבד שליטה על הכביש, התרסק ברכב אחר והתפרק לחלקים. הנהגת שהייתה על ההגה תיעדה עצמה מתלהבת מהנהיגה שניה לפני התאונה

צילום מסך

"פעם ראשונה שאני נוסעת בפרארי. זו באמת ההרגשה הכי טובה בעולם" אמרה הנהגת הסינית, רגע לפני שאיבדה שליטה על הפרארי 458 היוקרתית ששכרה והתרסקה במעקה הבטיחות וברכב שנסע בנתיב הנגדי. הנהגת תיעדה את התרשמותה מהנהיגה הראשונה שלה בפרארי בזמן שהיא ממתינה ברמזור. שניות לאחר שצילמה עצמה מחמיאה לרכב, היא איבדה שליטה עליו, ככל הנראה בשל הכביש החלקלק של אחרי הגשם - וריסקה את הפרארי לחתיכות.

רק עלות הייבוא של מכונית הספורט האדומה לסין עומדת על כמעט חצי מיליון ליש"ט. תוסיפו לזה את שווי הרכב, 170 אלף ליש"ט - והנה לכם שברון לב של ממש. (אגב, התענוב הזה לישראלים היה עולה כ-2.3 מיליון שקלים).

פרארי 458 מרוסקת בכביש. צילום מסך
פרארי 458 רק יצאה מהניילון וכבר עברה תאונה/צילום מסך

עוד ברכב:

עוד באותו נושא

המזל שנולדתם בו מסגיר עד כמה אתם נהגים גרועים

לכתבה המלאה

מצלמות האבטחה בעיר וונלינג שבמזרח סין תפסו את התאונה המפחידה. בעוד ה-BMW X3 הלבנה בו פגעה נותר עם נזק קל יחסית - החלק הקדמי של הפרארי נהרס לגמרי. עוברי האורח במקום צילמו את הרכב המרוסק על הכביש, רגע אחרי שהמסכן יצא מהניילונים. במזל, אף אחד מהנוסעים לא נפצע קשה, אולם לא ברור אם האישה מבוטחת על הרכב או שמא תצטרך לשבור תכניות חיסכון כדי לכסות את כל הוצאות התיקון.

ברשת כמה הביעו את זעמם כלפי הנהגת, "פעם הבאה פשוט תסתמי", אמר אחד, "פתחת פה לשטן. לא היית צריכה לצלם את עצמך מתלהבת מהנהיגה הראשונה שלך עליו". בתקשורת הסינית דווח שאיבוד השליטה שלה נבע ככל הנראה מכיבוי של מערכת בקרת המשיכה על הרכב, שאמורה למנוע מצבים כאלה בדיוק - מה שיכול להסביר כיצד הרכב סטה מהכביש בצורה כה דרמטית.

רכבת BMW שנפגע בתאונת הפרארי 458. צילום מסך
רכב ה- BMW X3 במצב יותר טוב/צילום מסך
פרארי 458 מרוסקת בכביש. צילום מסך
פרארי 458 מרוסקת לגמרי בתאונה בסין/צילום מסך
פרארי 458 מרוסקת בכביש. צילום מסך
שניות לפני התאונה צילמה עצמה מתרגשת מהנהיגה בו/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully