וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקים: פרזנטור מהיר במיוחד לאודי, מכירות לילה לבן בדלק מוטורס

27.6.2018 / 14:03

נהג המירוצים הישראלי בר ברוך ישמש כשגריר עבור אודי בישראל. קאדילק מטיסה לקוחות למטה החברה במנהטן, לילה לבן של מבצעים בדלק מוטורס ועמדת טעינה במתנה לגרסאות הפלאג אין של אודי

מבזקי רכב. יח"צ, ניר בן טובים
מבזקי רכב/ניר בן טובים, יח"צ

לפעמים, רק לפעמים, נדמה שאנחנו חיים במדינה נורמלית. כזו שמקיימת את היחסים הסימביוזים המתבקשים בין ספורט מוטורי לבין השירות שהוא מעניק למותג. פעם כזו היא הבשורה על תחילת שיתוף פעולה בין נהג המירוצים הישראלי בר ברוך לבין אודי בישראל.

בר בן ה-21 מתחרה מזה מספר שנים באליפות ה-GT3 האיטלקית, בעבר תחת קבוצת למבורגיני והשנה עם אודי, מאחורי ההגה של ה-R8. במסגרת שיתוף הפעולה של חטיבת הספורט של אודי עם בר ברוך, יקיים הנהג הישראלי פעילויות עם דגש על ספורט מוטורי, כולל הרצאות, ליווי של לקוחות גרסאות ה-RS של דגמי אודי וה-R8 בנסיעות המבחן וגם ביקור בסבבי המירוצים בהם הוא משתתף באיטליה.

מאזדה 6 מבחן דרכים. קינן כהן, מערכת וואלה! NEWS
הטבה בשווי 15 אלף שקלים על מאזדה 6/מערכת וואלה! NEWS, קינן כהן

לילות לבנים בדלק מוטורס

במסגרת אירועי ה"לילה לבן" של תל אביב, תערוך דלק מוטורס, יבואנית פורד, מאזדה, ב.מ.וו ומיני אירוע מכירות מיוחד. האירוע ייערך בבית דלק מוטורס החדש בצומת לה גוורדיה החל מהשעה 18:00 ועד חצות. במסגרת המבצעים וההטבות באירוע יינתנו הנחות או הטבות אבזור למספר דגמי המותגים.

מאזדה 2 ו-3CX ברמת הגימור PURE WHITE מקבלים הטבה בשווי 9,000 ו-10,000 שקלים בהתאמה, גרסאות הפרימיום של מאזדה 3 וה-CX5 מקבלים הטבה בשווי 12,000 שקלים בהתאמה ומאזדה 6 בגרסאות הפרימיום הטבה בשווי 15,000 שקלים.

פורד קוגה ואדג', יקבלו הטבות בשווי 12 ו-35 אלף שקלים בהתאמה על כל רמות הגימור.

באגף הפרימיום של ב.מ.וו תימכר סדרה 1 בגרסת ה-118 ספורט ב-160 אלף שקלים במקום 185 אלף שקלים. ה-X1 בגרסת S DRIVE 18 במחיר של 230 אלף שקלים במקום 250 אלף שקלים. סדרה 3 בגרסת ה-330e ברמת הגימור ספורט מחיר של 250 אלף שקלים במקום 265 אלף שקלים, וגם מיני עם הקאנטרימן אורבן במחיר של 170 אלף שקלים במקום 175 אלף שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מבזקי רכב. יח"צ, ניר בן טובים
אירוח במטה קאדילק במנהטן לרוכשי ה-CT6/ניר בן טובים, יח"צ

קאדילק מארחת במנהטן

יום העצמאות האמריקני המצויין ב-4 ביולי, יהיה אות הפתיחה לשלושה ימי מכירות מיוחדים בקאדילק. בין ההטבות שיוצעו ללקוחות יהיו תנאי טרייד אין מיוחדים, מימון והתחייבות לרכישה חוזרת של המכונית. כמו כן, תעניק החברה חבילת אבזור וטיפולים בשווי 25 אלף שקלים לדגמיה. החבילה כוללת טיפולים ל-3 שנים, עם שירות איסוף והחזרה של הרכב וכן בחבילת האבזור איתורן, חבילת אנדרואיד (ניווט, מולטימדיה וכו').

לקוחות מכונית הסאלון הגדולה של המותג ה-CT6 יקבלו במהלך ימי המכירות גם אירוח של קאדילק במנהטן ניו-יורק. במסגרת האירוח, טיסה במחלקת עסקים, ביקור במטה קאדילק במנהטן וארוחה במסעדת מישלן בעיר.

מבזקי רכב. יח"צ, ניר בן טובים
חברת EVI חתמה על שיתוף פעולה לאספקת עמדות טעינה למכוניות של אודי/ניר בן טובים, יח"צ

EVI תספק עמדות טעינה ללקוחות אודי

חברת EVI הישראלית חתמה על חוזה שיתוף פעולה עם צ'מפיון מוטורס, יבואנית אודי לישראל ובמסגרתו תספק החברה חלק מן עמדות הטעינה לרוכשי גרסאות ה-e-tron של אודי A3 ו-Q7.

חברת EVI, מתמחה בפתרונות טעינה לכלי רכב חשמליים ומייצגת בין השאר את חברת ROLEC שתספק את עמדות הטעינה למכוניות. ROLEC, חברה בריטית וותיקה מאוד בתחום הפתרונות החשמליים, החברה שקיימת מאז 1990 היא הגדולה ביותר באירופה ליישומי טעינה לכלי רכב חשמליים, עם יותר מ-75 אלף תחנות טעינה מתקדמות לפרטיים וגם בחניות ציבוריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully