וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאט 500 במהדורת 60 שנים לג'ולי של 1958

9.7.2018 / 10:54

לרגל יום ההולדת ה-60 לגרסת הג'ולי הפתוחה, מציגה פיאט דגם קונספט מדליק לגמרי ויחיד מסוגו של ה-500 ולצידו את גרסת הייצור הסדרתית המוגבלת מאוד. רק 1,958 יחידות של הפיאט 500 Spiaggina יוצעו למכירה

מהדורה מיוחדת לפיאט 500. יצרן, אתר יצרן
לא, זו לא הגרסה המיוחדת, רק הקונספט. מבואסים? גם אנחנו/אתר יצרן, יצרן

מאז שהוצגה פיאט 500 המודרנית ביולי של שנת 2007, מדהים לראות עד כמה מצליחה החברה לסחוט את המיץ מהמכונית הזו. 11 שנים הן נצח בתעשיית הרכב, אבל ה-500 ממשיכה לייצר לעצמה בכל פעם איזו סיבה למסיבה ולהמשיך להתגלגל מפס יצור ללא מחליפה הנראית באופק.

הפעם, החברה מציינת 60 שנים לגרסת ה"ג'ולי" מהדורה פתוחה שהייתה תמצית הדולצ'ה ויטה - החיים היפים של איטליה בסוף שנות ה-50 ותחילת ה-60 של פסטיבלי סן רמו הססגוניים.

מהדורה מיוחדת לפיאט 500. יצרן, אתר יצרן
זו מהדורת הג'ולי של פיאט, אהבנו את החישוקים/אתר יצרן, יצרן

הגרסה שנקראת Spiaggina '58 קורצת לג'ולי המקורית שנבנתה על ידי בית העיצוב גיהה האיטלקי. המכונית מכוונת לאווירת החופים עם גג נפתח, סט סמלים עם הלוגו ההיסטורי של פיאט, חישוקי 16 אינץ' בעיצוב ווינטג', צבע "כחול וולרה" על שם הלהיט האיטלקי של אותן השנים Volare. תא הנוסעים מגיע בשילוב הגוונים שתואם את הצביעה החיצונית, בכחול וולרה, קרם ושחור. גם פה, הלוגו הקלאסי של פיאט נמצא על גלגל ההגה. מערכת המולטימדיה היא בגדול 7 אינץ' עם הקישוריות המתקדמות לאפל ואנדרואיד ולוח המחוונים עובר לתצוגת TFT צבעונית על המסך.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מהדורה מיוחדת לפיאט 500. יצרן, אתר יצרן
תא הנוסעים העליז בבסיסו מקבל תוספת צבעים/אתר יצרן, יצרן

על ההנעה מופקד דווקא המנוע הבסיסי של ה-500, אולי גם זה הומאז' לפשטות של ה-500 ההיא. זהו מנוע ה-1.2 ליטר 69 כ"ס. זה אולי נשמע מעט, אבל ביחס ל-22 כ"ס שהפיקו שני הצילינדרים מקוררי האוויר של הגרסה המקורית, אין מה להתלונן.

מהדורה מיוחדת לפיאט 500. יצרן, אתר יצרן
בינתיים Garage Italia בנתה רק אחת כזו, אבל פנקס ההזמנות פתוח/אתר יצרן, יצרן

בעוד עם המכונית ה"סדרתית" פיאט נאלצו להיצמד לפתרונות קונבנציונליים. למכונית הקונספט שיצרה סדנת Garage Italia לא היו מגבלות כאלו. מה שאפשר לצוות הסדנה להתפרע עם העיצוב החיצוני והמרכב של המכונית. הגג הוסר ומהשמשה הקדמית הותירה הסדנה מגן רוח זעיר. כדי לתמוך בקשיחות המבנית של המכונית ולהגן על הנוסעים, הותקנה קשת התהפכות, שבעיקר גורמת למכונית להיראות כמו צידנית חוף קטנה.

מהדורה מיוחדת לפיאט 500. יצרן, אתר יצרן
ראית כמו צידנית קטנה, עושה חשק לתפוס בקשת ולקחת לפיקניק/אתר יצרן, יצרן

בתא הנוסעים הוחלפו שני המושבים בספסל אחד ותשומת לב מיוחדת ניתנה צבעים שתואמים את המראה החיצוני. את המושבים האחוריים שהוסרו, החליפה הסדנה בחלל אחסון שיכול לשמש גם כמשטח רחצה. לוחות הרצפה מציגים דמיון ליאכטות יוקרתיות וממשיכים גם לרצפה של תא הנוסעים.
למרות שרשמית היא אינה מוגדרת כגרסת ייצור, בסדנת Garage Italia ישמחו לייצר את הדגם בהזמנה מיוחדת, על כל התוספות והשינויים שנראים בדגם.

מהדורה מיוחדת לפיאט 500. יצרן, אתר יצרן
האורגינל, עם כיסאות קש ובלי דלתות/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully