וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מובילאיי תספק מערכות התרעה בפני תאונות ללקוחות אלבר

11.7.2018 / 13:53

על פי ההסכם שנחתם בין מובילאיי לאלבר התקנת המערכת תסובסד בעשרות אחוזים ותתבצע גם בבית הלקוח. אלעד צרפתי: "כשמדברים על בטיחות והצלת חיים, מיליוני אנשים ויצרניות רכב רבות בחרו ומשתמשים בטכנולוגיה של מובילאיי"

מערכות התרעה בפני התנגשות, מובילאיי. וואלה!NEWS, ניר בן טובים
מובילאיי/ניר בן טובים, וואלה!NEWS

חברת אלבר, מהמובילות בישראל בענף הליסינג והטרייד אין, חתמה על הסכם שיתוף פעולה נרחב עם חברת מובילאיי, המתמחה במערכות בטיחות מתקדמות לכלי רכב, כך על פי הודעה משותפת שהופצה לכלי התקשורת בארץ.

על פי עיקרי ההסכם, שיכנס לתוקפו החל מהחודש הקרוב אלבר תוכל להתקין במכוניות החברה מערכות מובילאיי בסבסוד של עשרות אחוזים, כאשר את העבודה ניתן יהיה לבצע בבית הלקוח או בעשרות סניפים של החברה הפזורים ברחבי ישראל. פרט להגברת בטיחות הנוסעים, המשמעות היא הוזלה במחיר המערכת ללקוחות אלבר שעומד על 2,100 שקלים. לאלבר כ-40 אלף מכוניות בישראל (כ-2,500 מכוניות משומשות נמכרות מדי חודש).

עוד אומרים בחברה, כי לצד ההוזלה באגרת הרישוי בהתאם לתקנות משרד התחבורה ,יהנו רוכשי אלבר מהוזלה נוספת בעלויות ביטוח החובה לרכב. אורן אלעזרא, מנכ"ל אלבר: "כחברת הרכב המובילה בישראל המעניקה שירותי רכב לעשרות אלפי אזרחים במדינת ישראל, אנו רואים בבטיחות כערך עליון".

לדבריו הוסיף גם אלעד צרפתי, סמנכ"ל מובילאיי: "אני רוצה להודות לחברת אלבר על בחירתה במערכות הבטיחות מסוג מובילאיי עבור לקוחותיה. כשמדברים על בטיחות והצלת חיים, מיליוני אנשים ויצרניות רכב רבות בחרו ומשתמשים בטכנולוגיה של מובילאיי. הדבר נכון גם לציים הגדולים בעולם, אשר לא התפשרו ואנחנו שמחים להציע את אחד הפתרונות המתקדמים והיעילים למלחמה בתאונות הדרכים ויצירת סביבה אורבנית חדשנית ובטוחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully