וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משאירים בקבוק מים ברכב? זו טעות שעלולה לגרום אפילו לשריפה

19.7.2018 / 13:57

הרבה נהגים נצמדים לבקבוק מים צונן כדי לקרר את עצמם בחום הלוהט. אולם, בקבוק פלסטיק שמתחמם על ידי קרני השמש הלוהטות, עלול להגיע עד ל-100 מעלות ולהיות מאוד מסוכן. כך תימנעו מאסון

Safety Check: Water Bottle in a Hot Car - Idaho Power

הקיץ בעיצומו, ואנחנו מנסים להתמודד בכל דרך עם החום הלוהט, בעיקר כשאנחנו ברכב שצובר חום שאפילו המזגן לא מצליח לקרר אותו ולצנן את גופנו. הרבה מאוד נהגים, בעיקר כאלו שנמצאים ברכב כל היום, מנסים להימנע מהתייבשות ומנסיעה ברכב לוהט ולשם כך הם תמיד מחזיקים איתם בקבוק של מים קרים. אולם, כדאי מאוד שתוודאו שאתם לא משאירים את הבקבוק בתוך הרכב כשאתם עוזבים אותו משום שההשלכות של זה יכולות להיות הרסניות.

בקבוק מים ברכב. אילוסטרציה, אתר רשמי
לעולם אל תשאירו ככה בקבוק ברכב/אתר רשמי, אילוסטרציה

בקבוק המים שמתלהט על ידי קרני השמש יכול להיות קטלני ולגרום, תלוי בחומר שהשארתם עליו את הבקבוק, לגרום אפילו לשריפה ברכב. לא מאמינים? בסרטון הדרכה שהתפרסם לאחרונה ניתן לראות בדיוק איך זה יכול לקרות. כחלק מניסוי שערכו המומחים, הושאר בקבוק מים על מושב העור או על יד ההגה בחום הלוהט, מה שגרם לו להגיע עד ל-100 מעלות צלזיוס.

הבקבוק היה כל כך חם עד שהוא גרם לשני חורים במושב העור. למרבה המזל רוב היצרנים משתמשים בחומר נגד בעירה, אבל אם אתה משאיר את הבקבוק ליד חומרים כמו נייר, בגדים או זבל ברכב, הם יכולים לגרום אפילו לשריפה. כדי שזה יקרה צריך גם שהבקבוק יספוג קרן שמש חזקה בזווית הנכונה כדי להגיע לטמפטרטורה אופטימלית. אבל אל תיקחו סיכונים, אם אתם כבר מחליטים להשאיר בקבוק מים ברכב הלוהט, עדיף שתשאירו אותו בתא כפפות או בתא סגור, או שתבחרו בקבוק אישי מחומר לא שקוף אותו תמלאו בעצמכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
רכב לוהט.
כאן הבקבוק גורם ללהבה של ממש
רכב לוהט.
חורים שנפערו במושב בגלל הבקבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully