וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגנגסטרים בכוננות: החל שיווק מרצדס G קלאס בישראל

24.7.2018 / 12:04

כלמוביל תשווק את ה-G קלאס החדש במחיר התחלתי של 1.17 מיליון שקלים. הצפי - 10 כלי רכב ימסרו בשנה אחת ללקוחות

אתר יצרן

אם אתם חובבי שטח אדוקים והפרוטה בכיסכם, מומלץ לרכז מבטים לכוון מרצדס בישראל: יבואנית דגמי המותג הגרמני בארץ, קבוצת כלמוביל הודיעה השבוע כי החלה לשווק את הדור החדש של ה-G קלאס שהוצג בתחילת השנה במסגרת תערוכת הרכב בדטרויט. זהו אחד מרכבי השטח הטובים בענף וגם בין המגויסים ביותר לצבאות העולם עם שירות נרחב בעשרות מדינות על פני שנים ארוכות.

ה-G קלאס החדש אמנם נראה עגלגל מקודמו, אבל הוא נושא את אותה אמירה קלאסית של הרכב המקורי ששירת את דיימלר קרוב ל-40 שנה; מבחינה עיצובית מרצדס אמצו מוטיבים מודרניים כדי לרענן את המבנה באזור מכסה המנוע, הפגושים וקשתות הגלגלים, אבל זה עדיין ה-G קלאס הטוב והישן.

תחת המעטה שלו תמצאו שלדת סולם קלאסית, מתלה קדמי עצמאי (מאחור עדיין קשיח) עם מעטפת שעשויה תרכובות אלומיניום וגדילה מורגשת במידותיו: הוא ארוך יותר ב-10 סנטימטרים, רחב ב-12 סנטימטרים וגבוה ביותר מ-4 סנטימטרים. תא הנוסעים עבר רפורמה קיצונית עם שימוש במסכים כפולים עם תת תפריטים מורכבים לשליטה על רוב מערכות הרכב. מרצדס ביצעו שיפורים משמעותיים גם בבידוד הרעשים, נוחות הנסיעה וסוג המושבים. הוא גם קל מקודמו ב-170 ק"ג ומרווח הגחון צמח בחצי סנטימטר.

את ה-G קלאס החדש תוכלו לרכוש בגרסת ה-G500 או בגרסת ה-AMG G 63. הנפח זהה בשניהם, 4.2 ל' שמונה צילינדרים בי-טורבו אבל ההספק שונה, כשזה עומד על 422 כוחות סוס ו-585 כוחות סוס בהתאמה, בשילוב לתיבת הילוכים אוטומטית תשע מהירויות. ההנעה כמובן כפולה ללא שינוי מהדגם היוצא בנעילות הדפרנציאל (אחורי, קדמי ו-מרכזי). לכך גם מתווסף מנגנון נהיגה סלקטיבי עם מספר מצבים מתוכנתים לכיול מצערת, היגוי ומנוע: נוחות, חסכון ו-ספורטיבי.

אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל: "מדובר ברכב אייקוני שהושק לראשונה לפני כמעט 40 שנה והגדיר מחדש את נהיגת השטח בעולם הרכב. מאז ועד היום הרכב המשיך להוביל את הסגמנט לצד המתחרים הרבים. בישראל ה-G קלאס החדש מיועד לקהל לקוחות מצומצם מאוד... הרכב יגיע בסטנדרט אבזור גבוה ומותאם אישית על פי בחירת הלקוח".

המחירים ל-G קלאס בישראל:
דגם ה-G500 החל ב-1.17 מיליון שקל.
דגם ה-AMG G 63 החל ב-1.64 מיליון שקל.

בכלמוביל מעריכים כי ימכרו 10 Gקלאסים בשנה אחת בישראל.

מרצדס G קלאס. יצרן, אתר יצרן
מרצדס G קלאס/אתר יצרן, יצרן
מרצדס G קלאס. יצרן, אתר יצרן
מרצדס G קלאס/אתר יצרן, יצרן
מרצדס G קלאס. יצרן, אתר יצרן
מרצדס G קלאס/אתר יצרן, יצרן
מרצדס G קלאס. יצרן, אתר יצרן
מרצדס G קלאס/אתר יצרן, יצרן
מרצדס G קלאס. יצרן, אתר יצרן
מרצדס G קלאס/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully