וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר מיני מחפשת זהות: מיצובישי ספייס-ספורט?

24.7.2018 / 13:36

במיצובישי מנסים להפוך את הספייס-סטאר לסופר מיני תחרותית יותר עם טכנולוגיות חדישות, ולכוון אותה ישירות מול סוזוקי סוויפט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיצובישי ספייס סטאר. מכונית זולה לחיים עירוניים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיצובישי ספייס-סטאר היא מכונית תקציב קלאסית שכל כולה נועדה להעתיק את האדם מנקודה לנקודה מבלי לכלות לו את המשאבים. אבל אם תשאלו את מיצובישי, ובעיקר את האנשים של רנו-ניסאן שמנהלים את המותג בעידן שאחרי סקנדל זיופי צריכת הדלק, יש לסופר מיני העגלגלה הזו עתיד קצת פחות קודר ומשעמם מבילוי בחברות השכרה וציי רכב.

מדיווחים בכלי התקשורת ביפן, עולה כי הספייס-סטאר עומדת בפני שינוי טכנולוגי יסודי בשנה הבאה. ראשית, היא תבוסס על הפלטפורמה המודולרית של רנו-ניסאן, ה-CMF-B, מעין מקבילה לפלטפורמת ה-MQB של קונצרן פולקסווגן. רצפה זו תשרת את ניסאן ג'וק החדש וכיום יושבת מתחת לניסאן קשקאי, ניסאן פולסר, רנו מגאן ועוד. בעתיד היא תשמש את כל משפחת דאצ'יה וכן את הדורות הבאים של קפצ'ור וקליאו.

הפלטפורמה תתרום את חלקה במשקל ומידות, אבל שכבה נוספת שתחזק את הספייס סטאר תהיה באגף ההנעה; במיצובישי רוצים לנסות ולהפיח בה רוח קרבית עם מנוע 0.9 ל' טורבו 3 צילינדרים אנרגטי בהספק של כ-100 כ"ס בחיבור אל תיבה ידנית, וכן להוסיף גרסת 1.5 ל' טורבו דיזל. אופציה נוספת שעומדת על הפרק היא מערכת חשמלית טהורה, פיתוח על בסיס הטכנולוגיות במיצובישי אאוטלנדר PHEV.

בנוסף לכך, מיצובישי כנראה תשרטט את הספייס-סטאר מחדש על בסיס תרשימים היסטוריים של מיצובישי קולט וכן של מיצובישי קולט ראלי ארט (2006-2010). זאת, במטרה לאתגר את המראה התוסס של סוזוקי סוויפט ולייצר אלטרנטיבה צעירה מולה, עם מכירות ראשונות בשנת 2020.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הספייס סטאר נמכרת כיום בישראל עם מנוע 1.2 ל' המפיק 80 כ"ס בחיבור לתיבת הילוכים רציפה. המחירים נעים בין 72 אלף שקלים לרמת הגימור אינסטייל ל-83 אלף שקלים לרמת הגימור פרימיום. מתחילת השנה, מסרה היבואנית כלמוביל 900 רכבי ספייס סטאר בישראל. מהם,720 הגיעו לידיים פרטיות ושאר 180 היחידות לציי רכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully