וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כזה עוד לא ראיתם בארץ: נחנך קומפלקס אופנועי השטח של עופר אבניר

שי ארז

1.8.2018 / 10:38

קבוצת עופר אבניר פתחה קומפלקס שטח חדש שמציג תפיסת עולם חדשה וייחודית המותאמת למציאות החדשה

מרכז השטח של עופר אבניר במודיעין. רונן טופלברג,
מרכז השטח של עופר אבניר במודיעין/רונן טופלברג

כזה עוד לא ראיתם. חברת עופר אבניר, מהגדולות והוותיקות ביבואני האופנועים וכלי פנאי בישראל פתחה באזור התעשייה של מודיעין מתחם חדש בקונספט שבא לתת מענה כולל ומעטפת מושלמת לכל צרכי רוכב השטח ובכלל. המתחם משתרע על פני שטח של יותר מ-1,500 מ"ר והוא כולל אולם תצוגה, שישמש בין היתר כסניף הדגל של מותג אופנועי הוסקוורנה, חנות אביזרים לציוד שטח, מרכז הדרכות, מוסך טיפולים, טרייד-אין, חניון שמור לאחסנת אופנועים פרטיים ואפילו אפשרות לשכירת נגררים.

פריים לוקיישן

מרכז שירות עופר אבניר. רונן טופלברג,
מרכז שירות עופר אבניר/רונן טופלברג

לדברי קובי גילון, סמנכ"ל שיווק בעופר אבניר ומי שמנהל את תחום האופנועים בחברה, בעשור האחרון חל גידול של מאות אחוזים במכירת אופנועי שטח ונוצר צורך במתן מענה מקיף וכולל לצרכים של אלפי הרוכבים. מכמה כלים בודדים שהיו נמכרים מדי שנה, כיום נמכרים בישראל למעלה מ-1,600 אופנועי שטח בשנה כשהמספרים עולים ומגמת הצמיחה היא ברורה. היתרון הגדול של המתחם החדש הוא בעצם המיקום שלו הנמצא למעשה מרחק נגיעה מהשטח עצמו. מה זה מרחק נגיעה, יוצאים מהמתחם ואתם עולים על שביל ישראל שנמצא מטרים ספורים משם. הודות למיקום, לקוח יכול להגיע למקום, לצאת לרכיבת מבחן, לצאת לטיול בשטח או להדרכה, לחזור, לטפל באופנוע, להחליף חלקים במידת הצורך, לשטוף אותו, לאחסן ולחזור הביתה.

אפשרות האחסנה של כלים פרטיים בחניות המקורה נותנת את הפתרון לרוכבים רבים שגרים בעיר ואין להם איפה לאחסן את הכלים (שגם מאוד גניבים מן הסתם). מאזור מודיעין אפשר למעשה לצאת לטיולי שטח לארבע כיוונים והקרבה לאתרי שטח כמו אל מידיה, פארק קנדה, תל חדיד, יער קולה וכו' מעניקה אפשרויות בלי סוף לטיולים או מבחנים ולמעשה מאפשרת רכיבה בכל אזור המרכז, הרי ירושלים ושפלת החוף. מעבר לכך, האפשרות לשכור במקום נגררים יעודיים לאופנועים מאפשרת להגיע לשם, להעמיס את האופנוע שלכם על נגרר ולצאת לטיול לאזורים מרוחקים יותר.

כשחוזרים, ישנה רחבת שטיפה וטיפולים, במידה ונשבר חלק בטיול מיד אפשר לתקן במוסך או לעשות טיפול מקיף, להצטייד בציוד או אביזרי שטח ואז להשאיר הכל מאחוריכם, נעול ושמור ולחזור הביתה בכיף.

השאלות היחידות שעולות הן איך לא חשבו על זה קודם וכמה מהר, יבואנים נוספים יאמצו את הרעיון הכל כך מתבקש

מרכז שטח לרוכבים, עופר-אבניר, רחוב המכונאי 23 מודיעין (א.ת ישפאר)

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מרכז שירות עופר אבניר. רונן טופלברג,
מרכז שירות עופר אבניר/רונן טופלברג
מרכז שירות עופר אבניר. רונן טופלברג,
מרכז שירות עופר אבניר/רונן טופלברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully