וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצרה ברגע האחרון: ההחלטה שהצילה למרב מילר את החיים

וואלה! NEWS בשיתוף מובילאיי, וואלה! NEWS בשיתוף מובילאיי

16.8.2018 / 8:01

הכביש מלא בסכנות שונות, ואנחנו צריכים לזהות אותן ולחמוק מהטעויות שעושים הנהגים האחרים. מרב מילר, שכל יום אצלה הוא מרוץ מתיש שכולל נסיעות רבות, שומרת על חייה ועל חיי אחרים בזכות החלטה אחת חשובה - התקנת מערכת בטיחות מתקדמת ברכבה. צפו

צילום מסך

בימוי: עינת ברוקר
הפקה: שי ורקר הפקה
צלם: עידו שחם


בשנת 2017 נרשמו במשטרת ישראל 12,700 תאונות דרכים עם נפגעים. 72.8% מהתאונות אירעו בדרכים עירוניות ו-45.4 מהן היו בצמתים. מאחורי המספרים היבשים עומדים אנשים. הנפגעים הם אנחנו. ויש לכך סיבות רבות. לא מעט תאונות נגרמות בשל הסחות דעת בזמן הנהיגה.

מקבלים וואטסאפ, עונים לוואטסאפ, שמים ווייז - כן, כולל "איני הנהג" - מחליפים תחנות ברדיו, ובתוך כל זה עוד צריכים להתרכז בכביש ולחמוק מהטעויות שעושים הנהגים האחרים. הכביש הוא מקום רווי סכנות ועבור הנהגים הן לא מתחילות ונגמרות על האספלט עצמו, כי ישנם גם הולכי רגל ורוכבי אופניים שטעות קטנה יכולה לפגוע בהם.

אבל את הטכנולוגיה והסחות הדעת שהיא יוצרת אפשר לנצח, והדרך לעשות את זה היא בעזרת טכנולוגיה. מרב מילר, שכל יום אצלה הוא מרוץ, החליטה לרתום את הטכנולוגיה לטובתה, ולא מדובר רק בשימוש בסירי או בדיבורית. מרב התקינה ברכבה את מערכת מובילאיי שהופכת את הנהיגה שלה לזהירה ובטוחה יותר.

וואלה! NEWS בשיתוף מובילאיי, וואלה! NEWS בשיתוף מובילאיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully