וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: "הדייט החדש" של קסניה טרנטול

וואלה! NEWS בשיתוף Lexus, וואלה! NEWS בשיתוף Lexus

9.8.2018 / 7:49

גיא הוכמן לקח את הדוגמנית ואושיית הרשת לסיבוב שבו היא הייתה אמורה לחשוף את סוד הקסם של תל אביב, אבל כשהוא נתן לה את ההגה כדי שתיקח את שניהם לחוף הסודי שלה בעיר, המקום שבו היא עושה Unplug ומתנתקת מהשגרה, חיכתה לו הפתעה לא נעימה. צפו

צילום מסך

הפקה: YY הפקות

כשגרים בתל אביב גרים בקצב אחר. העיר ללא הפסקה תזזיתית, קופצנית, רועדת, תוססת, יש בה אירועים, הופעות, השקות, מסיבות וחיים בה מסביב לשעון. גיא הוכמן, רמת גני במיל', חוקר את סוד הקסם של תל אביב ואחרי שפגש את אנה ארונוב ומור סילבר, הגיע הזמן לאסוף לדייט את בוגרת האח הגדול ואושיית הרשת קסניה טרנטול, כדי שתראה לו את הסודות הקטנים והמפנקים של העיר.

אז גיא לקח את קסניה לסיבוב וניסה להרשים אותה כשאסף אותה עם לקסוס NX גדולה ויוקרתית. בטיחות אקטיבית, גג נפתח, מושבים מרופדים, ועוד ועוד פינוקים שמצד אחד הפכו את הנסיעה למענגת ומצד שני גרמו להוכמן לאבד מומנטום. כן, הבעיה היא שקסניה התרשמה מהאבזור והביצועים של המכונית ופחות מהכריזמה השופעת של הוכמן. כשגיא נתן לה את ההגה כדי שתיקח את שניהם לחוף הסודי שלה בעיר, המקום שבו היא עושה Unplug ומתנתקת מהמרוץ היומיומי, חיכתה לו הפתעה לא נעימה. צפו.

מתנתקים כדי להתחבר: הריזורטים המפנקים שיאפשרו לכם להתנתק

וואלה! NEWS בשיתוף Lexus, וואלה! NEWS בשיתוף Lexus

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully