וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשפחה לפני הכול? מערכת הבטיחות שכדאי לכם להכיר

וואלה! NEWS בשיתוף מובילאיי, בשיתוף מובילאיי

30.9.2018 / 7:30

לפני הזיכוי הכספי, לפני ההנחה בביטוח, למקסים גולברט היה חשוב להפוך את הנסיעות המשפחתיות שלהם לבטוחות יותר. את הסיפור של הבחירה במערכת ההתראה של מובילאיי, ההתקנה והזיכוי הכספי הוא מספר כאן

מובילאיי. יח"צ,
מערכת התראה של מובילאיי, הנחה בביטוח ובאגרת הרישוי/יח"צ

אפשר לומר שיש שתי דרכים להסתכל על העולם הטכנולוגי שסביבנו. לעמוד מהצד, משתאים מההישגים והאפשרויות שהוא מציע לנו, או לחקור אותו, להבין אותו ואולי הכי חשוב - להבין איך הוא עובד לטובתנו בצורה הטובה ביותר.
הכירו את מקסים גולברט, בן 35 מפתח תקווה ראש צוות פיתוח באגף המחשבים של בנק גדול. בתור אדם בעל רקע טכנולוגי ותכנות, לא קשה לנחש לאיזו מהקבוצות שבפתיחת הכתבה הוא שייך.

לא בדיוק אהבה במבט ראשון

"ברכב ליסינג קודם שהיה לי לפני כמה שנים, הותקנה מערכת של מובילאיי" מספר מקסים, "שם דווקא לא ממש חיבבתי אותה". מאיפה ומתי הגיע השינוי? ובכן, כמו אצל רבים אחרים - הילדים.

שנים חולפות ומקסים כבר עם שלושה ילדים קטנים, הרבה נסיעות משפחתיות ארוכות, פתאום סדרי העדיפויות מתחילים להשתנות. "אתה אומר שגם אם זה יצפצף מדי פעם - אם זה יכול להציל חיים, למנוע פגיעות ואפילו נזקים קלים - זה שווה את זה".

מקסים, שנתקל בפרסומות של מובילאיי ובהטבות כמו הזיכוי הכספי וההנחה בביטוח החובה למתקיני המערכת מתחיל לבדוק את השטח ולעשות חושבים.

"החיים עם המערכת שונים מאוד ממה שהיה בעבר, הגרסאות הנוכחיות מצפצפות בדיוק בזמן ומתי שצריך, כמעט ללא התראות שווא", בתור מתכנת, הוא גם מאוד מעריך את היכולת לשנות את טווח ההתראה של המערכת. "היכולת לאפיין את המרחק בו היא תתריע ולהתאים אותו לנהיגה שלי מאוד עוזר לקבל מוצר שמתאים לי. המשך גם לומדים להבחין בין סוגי הצפצופים השונים שהיא מייצרת מתי זו התראה על אי שמירת מרחק שנובעת מחוסר תשומת לב ומגיעה בדמות צפצוף קטן, ומתי זו התקרבות מהירה ומסוכנת לרכב מלפנים שרק מצליל ההתראה - אתה ישר לוחץ על הבלמים".

מערכת התראה מובילאיי. יח"צ,
התקנה פשוטה ומאוד מקצועית כולל חיבור און ליין של מערכת התמיכה בחברה/יח"צ

מקצועיות בהתקנה

גם הפתרונות האחרים שמציעה המערכת לנהיגה הבטוחה משמשים את מקסים. "חזרתי עם שני הילדים הגדולים מיומיים של קמפינג, אתה לא ממש ישן טוב ובדרך הביתה הידיעה שיש לי את המערכת שתתריע על סטייה מנתיב בהחלט עזרה לי".

נקודה מעניינת מאוד עולה כאשר הוא מספר על תהליך ההתקנה של המערכת. "בתור מישהו שהתקין מוצר אחד או שניים בחיים שלו, היה מעניין מאוד לראות את המתקין של המערכת עובד על הרכב. מעבר לעבודה המקצועית, התהליך של כיול המצלמה הסופי בחיבור און-ליין עם איש תמיכה של מובילאיי מרחוק, שמנחה את המתקין להזיז מעלה לכאן, שתי מעלות לפה כדי שהיא תשב בדיוק במקום, מאוד הרשים אותי".

עוזרת גם לארנק

בעקבות תקנות משרד התחבורה שנכנסו לתוקפן בשנה שעברה ומאפשרות לזכות את הנהגים שבחרו להתקין את המערכת בסכום של עד 1,500 שקלים - ההחלטה על ההתקנה הייתה גם נכונה כלכלית.

שכן למרות שעלות המערכת עומדת על 2,100 שקלים, ההחזרים השנתיים באגרות הרישוי, המחולקים באופן של 700 שקלים בשנה הראשונה, 700 שקלים בשנה השנייה ו-100 שקלים בשנה השלישית, מצטרפים גם להנחה שנתית בת כ-200-250 שקלים בביטוח החובה אצל חלק מהחברות. מה שמביא את החיסכון לא רק לכסות את עלות ההתקנה, אלא אפילו לעלות עליו.

למרות החשש המוקדם שלו, גם הפן הביורוקרטי של אישור המערכת מטעם משרד התחבורה עבר בלי כל התערבות שלו. "הייתי מוכן כבר עם כל הטפסים, המסמכים והקבלות, כדי לשלוח למי שצריך, אבל כשבדקתי באתר של משרד התחבורה התברר לי שההנחה כבר הוזנה לאגרת הרישוי והיא כבר מופחתת", אומר גולברט, זה קורה מכיוון שעם סיום ההתקנה, מזין המתקין את פרטי הרכב למאגר המידע של משרד התחבורה, כך שההליך אוטומטי לחלוטין מבחינת הלקוח. "מבחינתי אני סוג של שגריר של המערכת הזו בקרב החברים שלי", מסכם גולבט, "זה עזר לי וזה יכול להועיל גם להם".

וואלה! NEWS בשיתוף מובילאיי, בשיתוף מובילאיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully