וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעולם בעקבות השמש: המכונית הסולארית שטוענת את עצמה

19.8.2018 / 8:10

מכוניות סולאריות הן לא רעיון חדש, אולם המחשבה על מכונית שמניעה את עצמה בכוח אנרגיית השמש נתקל תמיד בבעיות טכניות כאלו ואחרות. היצרנית הגרמנית הקטנה סונו מציעה את השיטה שלה

סונו סיון: החשמלית הסולרית. יצרן, אתר יצרן
הסונו סיון, חשמלית, סולרית. יש לה סיכוי?/אתר יצרן, יצרן

מוזר לדבר על זה בשיאו של אוגוסט, בימים בהם האויבת הגדולה שלנו היא השמש, וכל מה שאנחנו מחפשים הוא מפלט מהקרניים שלה, אבל השמש הזו על החום שהיא מייצרת והאנרגיה האצורה בה - היא בדיוק מה שהופך את הסונו סיון למכונית שאולי תתאים מאוד לאקלים הישראלי. אז תכירו את סונו, יצרנית גרמנית זעירה ממינכן. "יצרנית" זה אולי כינוי גדול עבור החברה הזו, אבל הם משוכנעים מאוד שהמכונית הרעיונית שלהם ה"סיון" היא פריצת דרך בשימוש במכוניות חשמליות.

החברה שנמצאת עדיין בשלבים של גיוס הון מציעה לא רק מכונית חשמלית עם טווח נסיעה בהחלט מתקבל על הדעת ואת הפאנלים הסולריים. היא מסתכלת על מכלול השימוש במכונית באופן שבו ייתכן מאוד וכולנו נעשה בה שימוש בעתיד הלא רחוק. בין השאר, היא הופכת את המכונית והטלפון הנייד של בעליה לחלק בלתי נפרד. דרכו ניתן לא רק לקבל מידע אודות המכונית, אלא גם לנהל את הטעינה שלה, לפתוח ולסגור אותה וגם, כפי שתקראו בהמשך להרוויח ממנה כסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully