וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופרזת: בית המשפט החזיר לאורית פוקס את רשיון הנהיגה

20.8.2018 / 8:01

פוקס הגיעה לבית המשפט לצורך התייצבות בדיון בענייניה לאחר שנתפסה נוהגת במהירות מופרזת של 150 קמ"ש ורשיונה נפסל

אורית פוקס עוזבת את בית המשפט. אנדרי לגנטוב,
אורית פוקס עוזבת את בית המשפט/אנדרי לגנטוב

הידוענית אורית פוקס נצפתה אתמול (ראשון) ליד בית המשפט לתעבורה בפתח תקווה. פוקס התייצבה לצורך דיון בענייניה לאחר שנתפסה נוהגת במהירות מופרזת של 150 קמ"ש ורשיונה נפסל. פוקס, הידועה באישיותה המוחצנת, הגיעה בלבוש פרובוקטיבי ועל כן נאלץ עורך דינה לספק לה כיסוי שהולם את קוד הלבוש הבסיסי בבתי המשפט.

כנגד פוקס הוגש כתב אישום היות ובתאריך 08/08/2018 רכבה נלכד בעדשת מצלמת המהירות כשהוא נוסע במהירות של 149 קמ"ש במקום 90 - המהירות המרבית המותרת לנהיגה בו. בעקבות כך, נפסל תחילה רישיון נהיגתה בצו פסילה מנהלי למשך 30 יום. בא כוחה עו"ד עמרי ארגמן, מומחה לדיני תעבורה, הגיש בקשה דחופה לביטול הצו ולהשבת רישיונה לאלתר.

אתמול כאמור התקיים דיון בבית המשפט לתעבורה בפתח תקווה בפני סגנית נשיא בית המשפט, השופטת הבכירה אטליא וישקין. לאחר דין ודברים הגיעו הצדדים להסדר טיעון לפיו המדינה תסתפק בפסילה של 30 יום וקנס בגובה של 1,800 שקלים.

אורית פוקס עוזבת את בית המשפט. אנדרי לגנטוב,
אורית פוקס עוזבת את בית המשפט/אנדרי לגנטוב

פוקס עוררה בעבר כמה סערות תקשורתיות עקב לבושה החושפני. באחד המקרים הזכורים ביותר השתתפה בשנת 2011 בתכניתו של איש התקשורת שמוליק טייאר, "חצי דקה", לשם נשלחה להצטלם כשנחש עוטף את גופה והוכשה בחזה. המקרה התגלגל עד לכלי התקשורת בבריטניה עקב דיווחים כוזבים על כך שהנחש מת מהרעלת סיליקון.

עו"ד ארגמן:"קוד הלבוש של מרשתי אורית פוקס אינו מעינייני, אך ברור כי לבית המשפט נכנסים בלבוש הולם שמכבד את המעמד והיושבת בדין, וכך נעשה. לגופו של עניין, אני מודה לבית המשפט שעשה צדק והחזיר למרשתי את רישיונה לאלתר. מוצא לנכון להודות גם למשטרה שהסכימה להסדר הטיעון על פיו בית המשפט ינהג במידת הצדק והרחמים כיאה וכראוי לימים הנוראים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully