וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מובילאיי ברשימת החברות שמשנות את העולם

וואלה!רכב

21.8.2018 / 14:06

הדירוג השנתי של כתב העת הכלכלי פורצ'ן מציין את מובילאיי הישראלית במקום ה-15 בדירוג 63 החברות שמשנות את העולם לטובה

מובילאיי אינטל לוגו. צילום: אתר היצרן,
מצטרפת לעליבבא, וולמארט וג'ונסון & ג'ונסון/צילום: אתר היצרן

לצד הרשימות היוקרתיות שמציינות את החברות המצטיינות בהיבט העסקי והכלכלי הטהור. מפרסם מגזין Fortune היוקרתי גם רשימת חברות שמצליחות לא רק בפני עצמן אלא תורמות לשינוי חיובי בעולם שלנו.

בשינוי חיובי, נכללים גם היבטים של פיתוח אישי של העובדים בחברות אלו, הענקת כלים טכנולוגיים ומקצועיים שעוזרים למועסקים של החברה להשתפר לא רק כעובדים, אלא גם בהיבטים אישיים שלהם.

עוד שינויים שהחברות שמבצעות אותם זכו לציון גבוה הוא חברות שמשנות את המבנה התפעולי שלהן על מנת לצמצם זיהום כתוצאה מאשפה.

כחלק מתפיסה זו, העניק כתב העת את המקום ה-15 לחברת מובילאיי ולאינטל. בין הנימוקים צוין כי טכנולוגיות למניעת התנגשות כלי רכב, כמו זו המפתחת מובילאיי, מסוגלות לצמצם בחדות את מספר מקרי המוות כתוצאה מתאונות דרכים בעולם שהסתכמו בכ-1.4 מיליון בשנת 2016.

מערכות אלו המותקנות ביותר מ-24 מיליון כלי רכב ברחבי העולם, במחירים נגישים לאור הצהרת אינטל כי היא מכוונת לשמור על מחיר המערכת מתחת ל-1000 דולר - הם בין השיקולים להענקת הציון לחברה.

מנכ"ל ו-CTO מובילאיי, סגן נשיא בכיר באינטל העולמית פרופ' אמנון שעשוע: " גאווה גדולה להבחר לרשימה מכובדת זו, לצד חברות בינלאומיות שפועלות לשנות את העולם. אני בטוח כי הטכנולוגיה של מובילאיי, שמוטמעת כבר היום בעשרות מיליוני כלי רכב, מסייעת להצלת חייהם של אלפים בכל יום. גם פיתוח הרכב האוטונומי מצטרף לחזון שלנו "עולם ללא תאונות" אותו מקדמת מובילאיי כבר 20 שנה ותמשיך בדרך זו עד להשגת המטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully