וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות פרמיום: החל שיווקן של אודי A6 ו-A7 החדשות בישראל

22.8.2018 / 13:11

צ'מפיון מוטורס החלה לשווק את אודי A6 ו-A7 החדשות עם צורה מעודכנת, מנועים חסכוניים יותר ומערכות בטיחות חכמות. המחירים, החל ב-564 אלף שקלים

אודי A6. יצרן, אתר יצרן
אודי A6 החדשה/אתר יצרן, יצרן

יבואנית דגמי AUDI לישראל צ'מפיון מוטורס הודיעה היום (רביעי) כי החלה לשווק את מכונית הסאלון אודי A6 ואת אחותה המעוצבת, ה-A7 ספורטבק. שני הדגמים זהים כמעט לחלוטין מבחינה טכנולוגית ומובחנים בעיקר במישור העיצובי. בשלב זה, נחתו בישראל כלי רכב שמחירם מעל חצי מיליון שקלים, אולם בהמשך השנה יגיעו דגמים במחירים נמוכים יותר.

ה-A6 וה-A7 חולקות ביניהן פלטפורמות ומכלולים, מערכות הינע ומערכות מדיה מתקדמות. גם המידות כמעט זהות כששתיהן נשענות על רצפה לה בסיס גלגלים של 2.93 מ'. ה-A7 מעט יותר ארוכה מאחותה בעלת ה-4 דלתות וכן היא רחבה ממנה (בהפרשים זניחים) וכך גם לגבי ממד הגובה (141 ס"מ ב-A6 ו-142 ס"מ ב-A7).

המארזים החיצוניים חתומים בתמת היי-טק עם מאפיינים מודרניים של המותג הגרמני שמתכתבים עם כל הסדרות; שתי המכוניות מגיעות עם חבילת עיצוב היי-גלוס, חלון גג פנורמי, פנסי LED-מטריקס, חישוקי 19 אינטש עם חמש צלעות, מערכת שטיפת פנסים קדמיים ועוד. בתא הנוסעים, מערכת MMI עם תמיכה מרובת צגים - לוח מחוונים וירטואלי בגודל 12 אינטש וזוג מסכים מרכזיים בגודל 8 ו-10 אינטש. כמובן שהיא מצוידת בכל מערכות הבטיחות האקטיביות בהן בקרת סטיה מנתיב, פיקוח על איזורים "מתים" במראות הצד, וכן מערכת המסייעת למניעת התנגשות בכניסה לצמתים, בין היתר.

אודי A7: נהיגה ראשונה. יצרן/קינן כהן, ניר בן טובים
אודי A7 החדשה/ניר בן טובים, יצרן/קינן כהן
אודי A6 החדשה. יואל שוורץ, יצרן, אתר יצרן
אודי A6 החדשה/אתר יצרן, יואל שוורץ, יצרן

צמד הגרמניות מצוידות מנוע ששה צילינדרים בטכנולוגיית MILD הייבריד, כלומר עם יכולת שיוט ללא סיוע במנוע הבערה במהירות שבין 50 ל-160 קמ"ש. הנפח הוא 3.0 ל' בהספק מרבי של 340 כוחות סוס ו-51 קג"מ הזמינים מטווח של 1,370 סל"ד. הכוח עובר לכל הגלגלים (קוואטרו) דרך תיבת אס-טרוניק דו-מצמדית עם שבע מהירויות. דף הנתונים מצביע על האצה ל-100 קמ"ש ב-5.1 ש' ו-5.3 ש' (A7) וצריכת דלק ממוצעת של 14.4 ק"מ לליטר בתנאי יצרן.

המחיר לאודי A6 בישראל עומד על 564 אלף שקלים, בעוד ה-A7 תגבה מכם עוד כמה עשרות אלפי שקלים ומחירה 600 אלף שקלים. בפעימה השניה של הסדרות, לקראת סוף השנה הנוכחית תגענה לישראל גרסאות בסיס עם מנוע 2.0 ל' טורבו המפיק 250 כוחות סוס, תמורת 460 אלף שקלים ו-560 אלף שקלים בהתאמה.

עוד באותו נושא

לא רק יפה: נהיגה ראשונה באודי A7 החדשה

לכתבה המלאה
אודי A7: נהיגה ראשונה. יצרן/קינן כהן, ניר בן טובים
אודי A7/ניר בן טובים, יצרן/קינן כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully