וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות טיסות לואו-קוסט: עליה בשכירת מכוניות בחופשות הקיץ

23.8.2018 / 11:18

AVIS ישראל מדווחים על עליה בשיעור שכירת מכוניות בחו"ל בשל הגידול בזמינותן של טיסות שכר וקווי לואו-קוסט. היעד בו אחוז המשתמשים ברכב הוא הגבוה ביותר - גרמניה

אוויס חונכת מרכז שירות חדש. שגיא מורן, ניר בן טובים
מרכז השירות של AVIS בישראל/ניר בן טובים, שגיא מורן

בסיכום חודשי הקיץ (יולי-אוגוסט), מדווחת חברת AVIS כי חל גידול של 30% בשכירת מכוניות למגוון יעדים בחו"ל ביחס לתקופה המקבילה בשנה הקודמת. לדברי מנהלי החברה בישראל, העליה טמונה בגישה ליעדים חדשים בטיסות לואו-קוסט ישירות, כמו למשל ברגמו (איטליה) שם נרשמה צמיחה של 300% בתנועת התיירים הישראלים, בורדו בצרפת עם גידול של 200% ו-מילוז, גם כן בצרפת עם עליה של 75%.

לצד הזינוק התלול בטיסות שכר (צ'רטר) או טיסות "זולות" בחברות לואו-קוסט ליעדים שאינם נחשבים למוקדי משיכה מרכזיים של התיירים, הערים הגדולות הן עדיין היעד המועדף על האוכולסייה, גם עם מכוניות. בין המדינות הפופולריות נמצאת גרמניה עם שני איזורים עיקריים הנהנים מביקוש גבוה - מינכן ו-פרנקפורט (המשמשת לרוב כנקודת זינוק לטיולי כוכב). עוד יעדים פופולריים הם פריז (25%), אתונה (39%), רומא (18%) ובארה"ב נוהרים הישראלים בעיקר ל-סן פרנסיסקו ולוס אנגל'ס (10%).

מבחינת פילוח הדגמים, בוחרים הישראלים מכוניות סדאן או מכוניות קומפקטיות נוחות לשיטוט. הרכב המבוקש ביותר על ידי ישראלים בארה"ב הוא מקבוצת המשפחתיות הבסיסיות, דוגמת שברולט קרוז (30%). באירופה, במיוחד ביוון מעדיפים רכב כמו אודי A3, פולקסווגן גולף או דומה לה באיטליה, או פיג'ו 3008 בצרפת. גידול חד נרשם לאחרונה על ידי אוויס לרכב מסוג פולקסווגן פאסאט סטיישן עבור השוכרים בגרמניה - למעלה מ-30% ביקשו את המרכב השימושי של מכונית המנהלים.

עפרה חדד, מנהלת פעילות Avis חו"ל אומרת לנו: "בכל שנה, לקראת חודשי הקיץ, ישנה עלייה של בין 10-15% בהזמנות, אך השנה אנו עדים להתחזקות ולקפיצה של כ-30% בהזמנות. עלייה שמתבטאת בעיקר ביעדים החדשים שנפתחים ע"י טיסות צ'רטר או טיסות ישירות חדשות. הצרכן הישראלי מחפש היום יעדים חדשים ומשתלמים. היעדים הפופולאריים ממשיכים ליהנות מביקושים גבוהים, ולצידם ניתן לראות זינוק חד ביעדים שעד כה היו נישתיים".

  • עוד באותו נושא:
  • אוויס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully