וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברולט סילברדו: ענק במבחן דרכים

26.8.2018 / 8:42

מתיחת הפנים לשברולט סילברדו הוסיפה עוד כוח לטנדר העבודה המפלצתי, וצרפה עוד אבזור כדי שידמה יותר לרכב מנהלים ופחות לרכב עבודה. רגע לפני שמחליף אותו הדגם החדש, יצאנו למבחן דרכים ארוך

שברולט סילברדו במבחן. יואל שוורץ, ניר בן טובים
מפלצת נוסח אמריקה, סוס העבודה לקאובוי המודרני/ניר בן טובים, יואל שוורץ

מסיבות לוגיסטיות שונות לא יצא לנו לבחון את שברולט סילברדו המחודש. למרות שדור חדש שלו הוצג בארצות הברית ויגיע אלינו בעוד שנה וחצי, הכלים האלו עדיין זוכים לביקוש גבוה למדי. לכן כשנפלה בידי ההזדמנות, מיד הרכבתי את דורבנות המגפיים, שלפתי את כובע הבוקרים מהארון, ושמתי פעמיי לעבר סוס העבודה המודרני בן זמננו - הטנדר האמריקני.

טיפוס לקבינה ומיד מרגישים על גג העולם. הישיבה מאוד גבוהה - הרבה מעל שאר פחיות הכביש שבקושי מגרדות לסילברדו את קצה החרטום. רק כדי להכניס אותך לפרופורציות, מכסה המנוע יושב בערך 1.5 מ' מעל פני הכביש וזה גם אורכו מתחילת הפגוש ועד השמשה הקדמית. יחד עם חזית ענקית, בוהקת, ומלאה בפתחים, מקבלים קובייה רבועה שמאיימת לשאוב כל דבר שנקלע לדרכה, כמו בני טיפש-עשרה על אופניים חשמליים שחושבים שהם מספיק זריזים כדי לחצות את הכביש לפני שהמפלץ טורף אותם. ואם בכל זאת משהו, איכשהו, הצליח לטפס מעל החרטום, על מכסה המנוע נמצא עוד כונס אוויר, שהתווסף במסגרת מתיחת הפנים שעבר הדגם, שיבלע וישים לכל העולם סוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully