וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמריקן פרמיום: החל שיווקו הרשמי של קדילאק אסקלייד בישראל

28.8.2018 / 20:40

לאחר שנים של מכירות ביבוא האישי, קאדילק אסקלייד, מגיע לישראל גם בערוץ הרשמי. מבחינת היבואנית זהו הרכב הכי גדול והכי יקר של קאדילק שאי פעם שווק בישראל, והוא מכניס אותם לנישה חדשה

קאדילאק אסקלייד בישראל 2018. יואל שוורץ, ניר בן טובים
קדילאק אסקלייד החדש בישראל/ניר בן טובים, יואל שוורץ

אסקלייד, רכב הפנאי האייקוני של קאדילק הגיע לישראל באופן רשמי. לאורך השנים, דורות אסקלייד שווקו כאן דרך מסלולי היבוא האישי, כשלהערכת אנשי היבואנית מידי שנה נמכרו כך כ-15 דגמים בממוצע. כעת כשהם פותחים את הערוץ הישיר, הם מערכים שדרכם יימכרו הרבה יותר. נתון מספרי לא נמסר.

הדור הנוכחי של אסקלייד הוא הדור הרביעי ולאחר מתיחת פנים. הוא מבוסס על שלדת סולם (שמשרתת בין היתר את שברולט טאהו, סברבן וסילברדו), ומציע מידות ענקיות בשתי תצורות מרכב: "רגילה" עם בסיס גלגלים של 294.5 ס"מ, ו-"ESV" בעלת בסיס גלגלים ארוך (330 ס"מ). בשתי התצורות אפשר להזמין את הדגם וללא שינוי במחיר, עם מקום ל-8 נוסעים, או 7 (עם צמד "מושבי קפטן" בשורה האמצעית). כאשר כל המושבים בשימוש, תא המטען מציע 430 ליטר בגרסה הרגילה ו-1,113 ליטר ב-ESV, נפח מיכל הדלק עומד על 98 ליטר בגרסה הקצרה ו-117 בארוכה.

בחרטומו נמצא V8 בנזין בנפח 6.2 ליטר שמפיק 420 כ"ס ותיבה אוטומטית עם שמונה הילוכים. בארה"ב מוצעת כעת תיבת 10 הילוכים, אולם אסקלייד מגיע לישראל בתקינה האירופאית ולכן ההבדל. בעתיד ייתכן ותוצע כאן התיבה החדשה יותר.

קאדילאק אסקלייד בישראל 2018. יואל שוורץ, ניר בן טובים
קאדילאק אסקלייד בישראל 2018/ניר בן טובים, יואל שוורץ

כרכב בעל זיקה לשטח אסקלייד מציע 4 מצבים להעברת הכוח: הנעה אחורית, כפולה אוטומטית (שמעבירה את הכוח לפנים לפי דרישה), כפולה (בחלוקה שווה לפנים-אחור), והילוך כוח. יש גם נעילת דיפרנציאל אחורית הפועלת אוטומטית ומערכת הזרקת דלק, שמנתקת 4 מזרקים בעומס נמוך על מנת לצמצם את הצריכה שרשמית עומדת על 10.1 ק"מ לליטר.

אסקלייד יוצע בישראל בשתי רמות גימור: 'פרמיום לקשרי' ו'פלטיניום'. בשתיהן נמצא מולטימדיה עם מסך בגודל 8 אינץ' מלפנים ו-9 אינץ' מאחור (בתקרה) שמאפשרים צפייה בשני סרטים שונים, מערכת שמע ייעודית של BOSE, חלון גג, מדרגות צד נשלפות חשמלית עם פתיחת הדלת, תפעול חשמלי לדלת תא מטען, מושבי עור עם כוונון חשמלי בכל 3 השורות, בקרת אקלים מפוצלת ל-3 אזורים, חישוקי 22 אינץ', ועוד.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
קאדילאק אסקלייד בישראל 2018. יואל שוורץ, ניר בן טובים
קאדילאק אסקלייד בישראל 2018/ניר בן טובים, יואל שוורץ
קאדילאק אסקלייד בישראל 2018. יואל שוורץ, ניר בן טובים
קאדילאק אסקלייד בישראל 2018/ניר בן טובים, יואל שוורץ

בשתי רמות הגימור נמצא גם מערכות בטיחות מתקדמות כמו בלימה אוטונומית בחירום בנסיעה קדימה ואחורה, התרעה ותיקון סטייה מהנתיב, ניטור שטחים מתים מהצד ומאחור, בקרת שיוט אדפטיבית, תזכורת על המצאות ילד במושב האחורי, מערכת חניה אוטונומית (לחניה בניצב ובמקביל) ועוד.

רמת גימור 'פלטיניום' מציעה הופעה מעט שונה בין היתר בזכות חישוקים אחרים ודיפון פנימי שונה. היא גם כוללת אפשרויות נוספות לכוונון המושבים כולל עיסוי, תא מקורר בין המושבים הקדמיים (שמגיע עד טמפ' של 3 מעלות צלזיוס), ומערכת בידור עם שני צגים ליושבים מאחור. בגרסת ESV (הארוכה) נוסף מסך מולטימדיה גם בשורה השלישית, ואפשרות הקרנת 3 סרטים שונים במקביל.

אסקלייד מתמודד מול מתחרים כמו מרצדס GLS, ריינג' רובר ולאר, ובקרוב גם ב.מ.וו X7 שטרם הוצג. המחיר בהתאם: 700,000 שקלים עבור רמת גימור פרמיום לקשרי, 750,000 שקלים עבור פלטינום ו-770,000 שקלים עבור גרסת ESV שתוצע רק ברמת גימור פלטינום.

  • עוד באותו נושא:
  • קדילאק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully