וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונדה פורזה החדש בישראל

29.8.2018 / 12:32

עם פחות משקל, יותר כוח וטכנולוגיה מגיע הקטנוע בינוני הנפח של הונדה הפורזה לישראל. רשימת האבזור והעיצוב מרשימים והוא יוצע בנפחי 250 ו-300 סמ"ק במחיר של החל מ-35 אלף שקלים

הונדה פורזה החדש בישראל. יצרן, אתר יצרן
יותר אבזור, פחות משקל בשני נפחי מנוע/אתר יצרן, יצרן

חברת מאיר, יבואנית אופנועי וקטנועי הונדה לישראל מודיעה על תחילת שיווק הדור החדש של הפורזה, המשתייך למה שמכונה "קטנועי מנהלים".

העיצוב החיצוני חודש והוא מקבל את החזית המאפיינת את הקטנעים האחרים של הונדה, עם טוויסט ספורטיבי לעיצוב. המימדים קטנים יותר וגם המשקל פחת ב-12 ק"ג לעומת הדור היוצא.

הונדה פורזה החדש בישראל. יצרן, אתר יצרן
לוח מחוונים חדש עם מחשב דרך/אתר יצרן, יצרן

חלק מהפחתת המשקל, העומד כעת על 182 ק"ג נובע משימוש בשלדת צינורות חדשה וקלה יותר, מה שאפשר גם בסיס גלגלים קצר יותר לטובת שיפור ההיגוי. עוד שיפורים בתכנון החדש הם מיקום הרדיאטור והמצבר במרכז הכלי לחלוקת משקל טובה יותר. על השיכוך אחראים מזלג קדמי 33 מ"מ ושני בולמים אחוריים מתכווננים. החישוק מלפנים הוא 15 אינץ' וזה האחורי עלה בקוטר מ-13 ל-14 אינץ' עם צמיג 140 מ"מ רחב יותר. על הבלימה והבטיחות מערכת ABS על דיסק בודד 256 מ"מ מלפנים ו-240 מ"מ מאחור. כמו כן מצויד הקטנוע בבקרת המומנט של הונדה ה-HSTC שהיא למעשה מעין בקרת משיכה העושה שימוש בחיישני מהירות על הגלגל הקדמי והאחורי, ובמקרה של הפרשי מהירויות מפחיתה את עוצמת המנוע כדי למנוע החלקה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הונדה פורזה החדש בישראל. יצרן, אתר יצרן
משקף קדמי מתכוונן חשמלי/אתר יצרן, יצרן

מנוע הפורזה 250 מפיק 23 כ"ס ב-7,000 סל"ד ו-2.8 קג"מ ב-5,750 סל"ד. בעוד מנוע ה-300 מפיק 25 כ"ס, נתון המומנט זהה. זהו מנוע עם גל זיזים עילי המוכר מה-SH אבל עם מספר שינויים כמו מצתים שונים ותזמן שסתומים משתנה.

הפורזה החדש מתהדר גם ברשימת ציוד נוחות ואבזור מרשימים. המשקף הקדמי גדול יותר ומתכוונן חשמלית מהכידון. מפתח חכם מאפשר פתיחה של תאי האחסון (מתחת למושב וארגז אופציונלי מקורי) וכן הנעה ללא הוצאה שלו מהכיס. תא האחסון מתחת למושב מכיל שתי קסדות מלאות, ובנוסף אליו תאי אחסון קדמיים בם יש שקע 12 וולט. לוח המחוונים משלב נתונים דיגיטליים ואנלוגים וכולל מחשב דרך.

מחיר הפורזה עומד על 35 אלף שקלים לגרסת ה-250 ו-36 אלף שקלים לגרסת ה-300 סמ"ק.

הונדה פורזה החדש בישראל. יצרן, אתר יצרן
שתי קסדות מלאות מתחת למושב/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully