וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

SUV מפוסל: החל שיווקו של אודי Q8 החדש בישראל

29.8.2018 / 12:57

צ'מפיון מוטורס החלה לשווק בישראל את ה-Q8, קרוסאובר דמוי קופה מפואר עם מנוע היברידי למחצה שיתחרה ב-ב.מ.וו X6 ודומיו. המחירים, החל ב-626 אלף שקלים

אתר יצרן

יבואנית דגמי AUDI לישראל קבוצת צ'מפיון מוטורס פרסמה היום (רביעי) כי החלה לשווק בארץ את הקרוסאובר-קופה החדשני Q8 שימוצב בהיררכיה הפנימית קצת מעל אחיו הבכור, ה-Q7, כאלטרנטיבה אופנתית למוביל הנוסעים. הוא חותם משפחה נרחבת של רכבי כביש-שטח שכרטיס הכניסה אליה כיום הוא ה-Q2 העירוני (דגם קטן ממנו יושק ב-2020).

ה-Q8 הוא SUV שנגזר מתת נישה של הקרוסאוברים היוקרתיים ומולו ימצא מתחרים כמו ב.מ.וו X6 ,מרצדס GLE וכן לנד רובר וולאר. הוא מבוסס על הפלטפורמה של ה-Q7 אולם אודי הקריבו קצת מהשימושיות של הג'מוס הרבוע לטובת מראה מושך יותר, הבא לידי ביטוי בתקרה משתפלת לכוון העכוז וגוף תאורה מאוחד בחלקו האחורי. אודי סימנו את ה-Q8 כסנונית הראשונה לשפת העיצוב החדשה של המותג, עם השפעות רטרו מדגם הקוואטרו המיתולוגי של שנות ה-80.

למרות קיצוץ של 7 ס"מ בקירוב באורכו ביחס ל-Q7, הוא רחב ממנו ב-3 ס"מ ובסיס הגלגלים מגרד שלושה מטרים. הקבינה מתאימה ל-5 נוסעים בקלות ותא המטען מציע נפח של 605 ליטרים. הנדסת האנוש, ברובה מושפעת מ-A8, עם זוג צגים מרכזיים ולוח מחוונים וירטואלי 12.3 אינטש. המפרט הוא אחד ויחיד בסדרה, וזה כולל בקרת אקלים מפוצלת דו-אזורית, חבילת תאורה ייחודית, מערכת שמע 10 רמקולים עם מגבר, שקעי USB וכדומה עם תאימות לכל הטלפונים והממשקים. לרכב מעל 8 מערכות בטיחות חכמות כסטנדרט עם שימוש תומך במצלמות היקפיות.

מי שחסרים לו קצת פינוקים יכול להוסיף את חבילת ה-'פרמיום' המורחבת; כאן תוכלו לצייד את ה-Q8 בתאורת LED מטריקס, מערכת שמע של באנג-אנד-אולפסון עם 17 רמקולים, מושבים מהודרים יותר, פונקציות נוספות לספסל האחורי, מתלי אוויר וחישוקי אלומיניום 21 אינץ'.

ל-Q8 מנוע טורבו דיזל TDI בנפח 3.0 ל' בטכנולוגיית MILD HYBRID, המסייעת לצמצם את צריכת הדלק במהירות שיוט שבין 55 ל-160 קמ"ש על ידי השבתת מנוע הבערה. מבחינת יכולות, ההספק המרבי של המנוע עומד על 286 כ"ס ו-61.2 קג"מ הזמינים מ-2,250 סל"ד. השידוך הוא לתיבת 8 מהירויות אוטומטית (טיפטרוניק), המאיצה בו ל-100 קמ"ש ב-6.3 שניות. צריכת הדלק הממוצעת, על פי היצרן עומדת על 14 ק"מ לליטר.


המחירים ל-Q8 בישראל יחלו ב-625,600 שקלים. היבואנית גובה תמורת חבילת ה-פרמיום המורחבת 99 אלף שקלים נוספים.

AUDI Q8. יצרן, אתר יצרן
אודי Q8. קרוסאובר דמוי קופה עם מנוע חצי היברידי/אתר יצרן, יצרן
AUDI Q8. יצרן, אתר יצרן
AUDI Q8/אתר יצרן, יצרן
AUDI Q8. יצרן, אתר יצרן
AUDI Q8/אתר יצרן, יצרן
AUDI Q8. יצרן, אתר יצרן
AUDI Q8/אתר יצרן, יצרן
AUDI Q8. יצרן, אתר יצרן
AUDI Q8/אתר יצרן, יצרן
AUDI Q8. יצרן, אתר יצרן
AUDI Q8/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully