וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרוטראלי נושם אוויר פסגות: מסע סוכות יזנק מאילת, לאתר החרמון

2.9.2018 / 7:48

24 צוותים ישתתפו ב'חוצה ישראל' הרביעי של מועדון גרוטראלי; הם יתמודדו בכ-750 קילומטרים של שבילי מדבר והר, עד טכס הסיום שייערך 1600 מטרים מעל פני הים

גרוטראלי. אייל מור, צחי עקיבא,
הגרוטאות יגיעו בחול המועד סוכות עד החרמון/אייל מור, צחי עקיבא

מועדון 'גרוטראלי' פעיל מאז 2015, הוא כבר רכש לעצמו משתתפים קבועים החוזרים להתחרות באירועים השונים - מסעות 'מים אל ים', מסעות לילה, מסעות לשומרי מסורת, צוותים נשיים, 'אירופה אוריינט ראלי' וגולת הכותרת - 'חוצה ישראל' החובק את הארץ מקצה ועד קצה.

ראלי סוכות 2018 יהיה הראשון המגיע לאתר החרמון, ומבלה את הלילה ברחבת האתר התחתון - ככל שאני יודע, יהיה זה חניון הלילה הגבוה ביותר שנערך אי פעם בישראל, בוודאי עבור אירוע פורמלי של צוותים אזרחיים. טכס הסיום (לאלה שיצליחו לחצות את הארץ בזמן...) ייערך ב-30 לספטמבר 17:00; בני משפחה, ילדים וחברים שיגיעו לעודד יוכלו ליהנות ממתקני האתר (רכבל, אבובי קיץ, מזחלות אקסטרים או קרטינג) במחיר מוזל מאוד של 50 שקל לכרטיסייה. תביאו סוודרים, זו הזדמנות משפחתית יפה להיפרד מהקיץ הלוהט!

גרוטראלי אינו מסע תחרותי. זה אירוע המפגיש את משתתפי המסע עם אתגרי נהיגה, ניווט, חילוץ ותיקון רכב, תוך כדי שימת דגש על עזרה הדדית בין הצוותים. המסע מבוסס על רכבים ישנים שעלותם הכוללת אינה עולה על 3500 ¤. הכלים המשתתפים חייבים להיות עם רישוי שנתי וביטוח, מותרים לנסיעה על הכביש על פי חוק. ניתן לשפר את המכוניות במידה מוגבלת אך כדי להגדיל את האתגר, אסורה השתתפות של רכבי 4X4. את 24 הצוותים המשתתפים ילוו תשעה רכבי המארגנים (ובראשם חגית זיידנר הבלתי נלאית) המסייעים במנהלות, חילוץ וליווי הראלי. בעזרת רוח צוות, עקשנות וטונות של אדרנלין, יטפסו כולם אל הטקס בפסגת החרמון.

גרוטראלי. אייל מור, צחי עקיבא,
גרוטראלי/אייל מור, צחי עקיבא

מסלול הראלי יעבור השנה בתחנות הבאות: אילת - פארן - רביבים - תל חדיד - כינרת - חרמון. כל צוות יחליט עם אילו אתגרי שטח הוא רוצה להתמודד, הצוותים חייבים להגיע לחניון הלילה הרשמי בסוף כל יום. כל צוות אחראי לשנע את ציודו האישי, חלפים ומחנאות. צוות שנתקע בדרך ולא חולץ בעזרת משתתפים אחרים או בידי המארגנים, יבלה את הלילה בשטח.

החילוץ על ידי גורמים חיצוניים, אסור בהחלט! אסור להשאיר בשטח לכלוך או חלקי חילוף, הנסיעה מותרת אך ורק בשבילים מסומנים. ההיבט החברתי במסעות מתבטא כאשר מתחילות להופיע תקלות ברכבים, או לקראת מכשולי עבירות המחייבים עבודת צוות רבת משתתפים - גוררים מכוניות בעזרת רצועות, עוזרים לתקן ומשאילים חלקים. המסע העממי מתקיים בעזרת ספונסורים רבים וביניהם חוות הגמלים באילת, אתר החרמון, בירה אלכסנדר, תוכנת ניווט שטח אופרוד, טרקס - אביזרי רכב שטח, ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • גרוטאות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully