וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו במרב מילר מתגברת על אחת הסכנות הכי גדולות בכביש

וואלה! NEWS בשיתוף מובילאיי, וואלה! NEWS בשיתוף מובילאיי

7.10.2018 / 7:46

גם אם אנחנו נהגים טובים ומנוסים, תמיד יש מקום לטעויות והסביבה המשתנה לפעמים כופה עלינו להגיב במהירות שלא תמיד אנחנו מסוגלים לה. לשם כך באה הטכנולוגיה לעזרה. מגישת הטלוויזיה והשדרנית מרב מילר החליטה בחכמה כשהתקינה התקנת מערכת בטיחות מתקדמת ברכבה. צפו

צילום מסך

היומיום שלנו עמוס מאוד. עבודה, טלפונים, ילדים, אנחנו כל הזמן רצים מפה לשם, וכמובן נוסעים הרבה מפה לשם. מרוץ החיים. כבישי ישראל הם מקום מסוכן ואנחנו יודעים את זה. נהגים אחרים, רוכבי אופניים והופכי רגל יוצרים סביבה שמשתנה במהירות ועלינו להיות מרוכזים בכביש ובצדדיו כל העת. עיניים קדימה, שימוש במראות, אפס הסחות דעת וריכוז שיא בכביש.

המספרים והנתונים מראים לנו גם למה. בשנת 2017 נרשמו במשטרת ישראל 12,700 תאונות דרכים עם נפגעים. 72.8% מהתאונות אירעו בדרכים עירוניות ו-45.4 מהן היו בצמתים. מאחורי המספרים היבשים עומדים אנשים. הנפגעים הם אנחנו. ויש לכך סיבות רבות. לא מעט תאונות נגרמות בשל הסחות דעת בזמן הנהיגה.

גם אם אנחנו נהגים טובים ומנוסים, תמיד יש מקום לטעויות והסביבה המשתנה לפעמים כופה עלינו להגיב במהירות שלא תמיד אנחנו מסוגלים לה. לשם כך באה הטכנולוגיה לעזרה. סדר היום של מגישת הטלוויזיה והשדרנית מרב מילר הוא עמוס מאוד, אבל היא יודעת שבכל הנוגע לנהיגה בכביש, היא החליטה בחכמה כשהתקינה את מערכת מובילאיי שהופכת את הנהיגה שלה לזהירה ובטוחה יותר.

וואלה! NEWS בשיתוף מובילאיי, וואלה! NEWS בשיתוף מובילאיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully