וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגואר F פייס במבחן: החתול במגפיים

30.8.2018 / 13:35

זה אמור להיות השילוב המושלם, אמא יגואר על העיצוב, ההתנהגות ותא הנוסעים ואבא לנד רובר עם מערכת הנעה כפולה ויכולות שטח. האם לטבילת האש של יגואר בקלחת הרותחת של רכבי הכביש-שטח המפוארים יש את זה?

יגואר F פייס מבחן דרכים. קינן כהן, ניר בן טובים
מבחינת ההופעה החיצונית הוא עושה עבודה מצוינת/ניר בן טובים, קינן כהן

ג'סיקה בייל וג'סטין טימברלייק, טום בריידי וג'יזל, הזוג דיוויד את ויקטוריה בקהאם או ג'יי זי וביונסה - לא משנה מי מהזוגות האלו אתם מכירים - הפואנטה ברורה. יש משהו בשידוכים האלו שיכול לעבוד ממש ממש טוב או להפוך לקטסטרופה מוחלטת.

הזוג המלכותי שאני מדבר עליו כאן הוא יגואר ולנד רובר, זו לא פעם ראשונה ששני המותגים הבריטים הוותיקים האלו שוכנים בכפיפה אחת. זה קרה לפני עשרות שנים תחת בריטיש ליינלד זה קרה לפני כעשור וחצי תחת פורד האמריקנית וזה קורה כעת תחת קונצרן טאטא ההודי. אבל אם לדייק, זה בעצם לא קרה אף פעם. מבולבלים? אני אסביר, המהפכה שהביאה טכנולוגיית הפלטפורמות לעולם הרכב שהלכה והשתכללה בעשור האחרון, מאפשרת כיום יותר מאי פעם ליצרניות "לשחק" על טווח רחב הרבה יותר מאי פעם עם הנתונים הבסיסיים של הפלטפורמה בה היא עושה שימוש.

התוצאה, על אותו הבסיס, לנד רובר מציגים את המכונית הכי מעוצבת שלהם - הוולאר, בעוד יגואר מציגה את המכונית הכי "קשוחה" שלה ה-F פייס. אבל השאלה הגדולה כאן, רגע לפני שאנחנו לוחצים על כפתור ההנעה ויוצאים איתה לדרך. ממי היא לקחה את הגנים הנכונים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully