וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירים חסרי מנוח: השקת דגמי מוטוקרוס 2019

1.9.2018 / 8:12

מטרו מוטור, יבואנית ימאהה וקוואסאקי לישראל, הזמינה ביום חמישי שעבר את כלל קהל חובבי המוטוקרוס בישראל ומשפחותיהם לאירוע "Metro family ride"

השקת דגמי מוטוקרוס 2019. עמרי גוטמן,
רוכבת צעירה ומאוד מבטיחה. נועה כהן במעוף/עמרי גוטמן

בכדי להימנע מהחום של סוף אוגוסט ולהעניק חוויה מיוחדת במינה לקהל, האירוע התחיל בשעות אחר הצהריים המאוחרות ונמשך עד לשעה עשר בלילה. על מנת לקיים את האירוע ולאפשר רכיבה בשעות הערב והלילה הואר מסלול המוטוקרוס בווינגייט בעזרת עשרות עמודי תאורה שנשכרו במיוחד לאירוע מחברת גיל טייכמן.

בנוסף לרכיבת מוטוקרוס הקהל נהנה מדוכני אוכל ושתייה, מוזיקה, תצוגה של כל אופנועים המוטוקרוס החדשים של ימאהה וקוואסאקי, מתקנים מתנפחים לילדים שעדיין לא רוכבים ומתחמי ישיבה וכל זה בחינם לכלל האורחים. בנוסף לכך הייתה זו הזדמנות לצפות מקרוב ולהכיר את רוכבי קבוצות המרוצים של מטרו.

YZ65 YAMAHA

השקת דגמי מוטוקרוס 2019. עמרי גוטמן,
השקת דגמי מוטוקרוס 2019/עמרי גוטמן

אחד מהאופנועים החדשים שהוצגו הוא ה-YZ65 המיועד לילדים וללא ספק חשיפתו לקהל באירוע שכזה המאפשר לילדים לרכוב על האופנוע בתנאים הטובים ביותר ולהורים לצפות בהם מקרוב, הוא צעד חכם מאוד. עיצוב ה-65 החדש מזכיר את ה-450 במבנה הפלסטיקה ובצביעה.

משקל של 61 קילוגרמים וגובה מושב של 75.5 סנטימטרים מאפשרים גם לילדים בממדים לא גדולים להרגיש עליו בטוחים. המנוע, המתלים והשלדה בנויים למרוצים ללא כל פשרות ומתוכננים במיוחד בכדי לאפשר לילדים לרכוב מהר ויחד עם כך לקבל תחושת בטחון מאופי המנוע ומהתנהגות השלדה במצבים השונים לאורך המסלול. הגלגלים במידות 14 אינטץ' מקדימה ו-12 מאחור מתאימים בדיוק לרוכבים צעירים שכבר מיצו את אופנועי הילדים הקטנים האוטומטיים וצריכים אופנוע גדול וחזק יותר בכדי להתקדם. בלמי דיסק הידראוליים, מצמד בעל מנגנון פעולה קל במיוחד ומתלים של קאייבה משלימים את התמונה ויוצרים חבילה איכותית עבור הרוכבים הצעירים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
השקת דגמי מוטוקרוס 2019. עמרי גוטמן,
גיל זרקו בפעולה/עמרי גוטמן

באירוע נכחו כאמור רוכבי קבוצת המרוצים של מטרו ואנחנו ניצלנו את ההזמנות בכדי לפגוש שני צעירים מעניינים במיוחד. הראשון הוא גיל זרקו המוכר לנו היטב בזכות הישגיו המרשימים בשנים האחרונות במרוצי האנדורו והמוטוקרוס בישראל ובעולם. בשנה שעברה הוא אף ניצח במרוץ אנדורו באליפות גרמניה. את ההישגים הללו הוא משיג בזכות אימונים אינטנסיביים הכוללים רכיבה כמעט כל יום במסלולי האנדורו הביתיים שלו ביער חורשים וברכיבת מוטוקרוס ביום השבועי של מטרו במסלול המוטוקרוס בווינגייט.

גיל מאוד אוהב את הרכיבה וזה מה שמאפשר לו להשקיע בכך כל כך הרבה ומדרבן אותו להמשיך ולהתפתח בתחום. זה בהחלט לא ברור מאליו לנער בגיל 16 להשקיע כל כך הרבה מאמצים בפעילות ספורט תובענית ואינטנסיבית כל כך כמו רכיבת שטח וללא ספק שזה מעיד על בגרות ואופי מיוחדים במינם. התוכניות להמשך הם להמשיך ולהתחרות בארץ ובמקביל להתחרות ולהתאמן כמה שיותר גם בחו''ל.

השקת דגמי מוטוקרוס 2019. עמרי גוטמן,
השקת דגמי מוטוקרוס 2019/עמרי גוטמן

הרוכב השני, היא בעצם רוכבת ושמה נועה כהן והיא בת 16. נועה התחילה לרכוב בזכות אבא שלה שגם הוא רוכב על אופנועי שטח שנים רבות. בגיל 13 היא עלתה לראשונה על אופנוע שטח ומאז לא הסכימה לרדת.

נועה רוכבת בעיקר מוטוקרוס על ימאהה YZ125 ומתאמנת הרבה ומשקיעה בכך הרבה מאוד מאמצים ולעיתים גם מקריבה דברים אחרים. היא מתחרה באופן קבוע במרוצי המוטוקרוס בהצלחה מרובה, כולל במקרים שבהם כתוצאה ממחסור ברוכבים בקטגוריות מסוימות במרוצים היא מתחרה מול הבנים.

"הרכיבה על אופנוע היא לא סתם תחביב עבורי, זה ממש כמו ילד או חבר; אני מנקה אותו, מטפלת בו ואם אני רוצה חליפת רכיבה חדשה או משהו דומה, אז אני עובדת בשביל להשיג את מה שאני צריכה בשבילו. האופנוע מעניק לי הרבה דברים שאני לא יכולה לקבל ממקומות אחרים: הוא מניע אותי ללמוד, עוזר לי לפרוק עצבים, מכניס אותי לכושר, מאפשר לי להכיר חברים חדשים ובעיקר מספק הנאה ואנרגיות מטורפות."

השקת דגמי מוטוקרוס 2019. עמרי גוטמן,
"המסלול והרכיבה עצמה הם מקום שבו אפשר לברוח מהכול ובאותו הרגע שאני על האופנוע זה כל מה שמעניין אותי, אני מתרכזת רק בזה ולא חושבת על שום דבר אחר"/עמרי גוטמן

אין ספק שגם במקרה של נועה, הרכיבה והעיסוק בספורט תחרותי זה מעניק לה משהו מיוחד ותורם רבות להתפתחות האישית והלוואי שעוד צעירים רבים ישכילו ללכת בדרכה.

חברת מטרו הצליחה לקיים אירוע מיוחד במינו וליצור אווירה של מסיבת קיץ סביב ספורט המוטוקרוס ולהעניק לכל המשתתפים בין אם הם היו רוכבים או צופים בגיל הגילאים חוויה מיוחדת במינה. תודה ליבואנית, והלוואי שנזכה בקרוב לעוד אירועים שכאלו.

השקת דגמי מוטוקרוס 2019. עמרי גוטמן,
השקת דגמי מוטוקרוס 2019/עמרי גוטמן
השקת דגמי מוטוקרוס 2019. עמרי גוטמן,
השקת דגמי מוטוקרוס 2019/עמרי גוטמן
  • עוד באותו נושא:
  • מוטוקרוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully