וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה אמיתי: LEGO בנו העתק מושלם ונוסע לבוגאטי שירון

2.9.2018 / 7:42

חברת לגו החליטה לעשות את הבלתי יאמן, נאמנה לסלוגן "לבנות באמת" - היא יצרה העתק בגודל מושלם לבוגאטי שירון. אבל זה לא הכל - היא גם נוסעת!

יח"צ - חד פעמי

בואטי שירון, כן אנחנו יודעים, בוגאטי שירון היא מכונית מאוד מרשימה ומהירה וחזקה ואקזוטית ומתקדמת ובלה בלה בלה. אבל עם כל הכבוד - המכונית של לגו, בואו - זה הישג מרשים ממש. כי בעוד את הבוגאטי תביס כדרכן של המתחרות במירוץ החימוש המטופש הזה מכונית אחרת. מעל ההישג של הלגו-שירון יהיה קשה מאוד להתעלות.

אבל לפני שנספר מה זו היציאה המדליקה הזו של לגו, תנו לנו רק לתת לכם כמה מהמספרים שמאחורי היצירה הזו. יותר ממיליון חלקים של לגו טכני מ-339 סוגים שונים שימשו לבנות את ההעתק 1:1 הזה של הבוגאטי שירון, למעט 58 אלמנטים שנבנו לצורך הפרויקט, כל שאר החלקים הם רכיבים סטנדרטיים לחלוטין בערכות לגו וכמו כן לא נעשה כל שימוש בדבק. על ההנעה של הלגו-שירון הזו אחראים 2,304 מנועים חשמליים של לגו ועל העברת הכוח אחראים 4,032 גלגלי שיניים ו-2,016 צירים וכן מאות מיסבים הבנויים מחלקי לגו.

ההספק הוא 5.3 כ"ס והמומנט הוא 9.4 קג"מ, ההספק הזה מצליח להזיז את המשקל של כל המכונה הזו שעומד על 1.5 טון עד למהירות של 20 קמ"ש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully